hjalle Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Har instalert et asus p4b 266 e på min maskin med 2 diker i raid, raidoppsettet hadde jeg fra før,problemet er at i bios står det under posten Ide Hard Drive - None, men systemet virker allikevel, på Msi kortet jeg hadde sto det raid 0. En annen ting er at jeg ikke kan klokke prosessorn til mer en 18x110 går jeg over det starter ikke maskinen opp. Dette tilsvarer jo bare 1,98 mens jeg på Msi kortet kunne klokke til 2,3 stabilt. Jeg kjører en P4 1,8 northwood.Trodde dette kortet skulle vere så bra. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 RAID, det virker uansett lissom? Isåfall hva er problemet? OC, mange kort vil "automatisk" gi litt mer volt når du klokker, min Abit BD7 med Willy 1.7 kjører 1.71~1.72v på 1.7GHz, og øker til 1.76~1.77 når jeg stiller til 2GHz - uten at jeg gjøre noe... Prøv å legg på litt mer volt.. tester jeg har sett av de Asus kortet har gjennomgående gitt svært bra kritikker og kortet har vist mye potensial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå