Gå til innhold

Responstid 19" LCD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jo 17" LCD en 19" CRT da, blir jo nesten likt :)

Hva har det med saken å gjøre ?

Jeg skrev til leffi :)

Ja, og så?

Du mener at siden en 17" LCD er nesten lik en 19" CRT, og en 19" CRT er nesten like stor som en 19" LCD så er 17" og 19" LCD stort sett det samme? ;)

Lenke til kommentar
Nå er jo 17" LCD en 19" CRT da, blir jo nesten likt :)

Hva har det med saken å gjøre ?

Jeg skrev til leffi :)

Ja, og så?

Du mener at siden en 17" LCD er nesten lik en 19" CRT, og en 19" CRT er nesten like stor som en 19" LCD så er 17" og 19" LCD stort sett det samme? ;)

Altså det er ingen vits å dra dette lenger, er det? ;)

Lenke til kommentar

Har lagt merke til at: med 17" lcd vs 19" lcd med samme responstid - så blir det mer etterslep på 19" lcd'en.

Så du bør søke etter en 19" med betraktlig lav reponstid, eller så kan du alltids kjøpe 17" (det er jo samme oppløsning, ser ikke pointet med å kjøpe 19" LCD - er jo for blinde folk :p). 19" LCD er jo diggere enn 17", men ikke noen høyere oppløsning...

Lenke til kommentar

Ja, mitt alternativ er 17" med 16 ms el.l., men liker det i grunn bedre med 19" når det er 1280x1024, nettopp pga av at det blir litt større.

Men fordi jeg kun har funnet 19" med 25ms, så sjekker jeg ut om det finnes, eller er på vei, 19" med feks. 16ms.

.

Endret av leffi
Lenke til kommentar

det vil komme 19" med raskere enn 25 ms i responstid.

Helt ærlig vet ikke hvorfor det er liten fokus på området av 19" skjermene, men jeg nevner her at det er stort sett samsung som produserer de fleste 19" panelene.

de fleste 19" benytter i dag va panel ;)

både samsung og fujitsu bygger fabrikker i sør-korea, og disse står vel ferdige om en to-tre år, da blir det fart på sakene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...