pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hei jeg vil koble sammen to masjiner men vet ikke om jeg må ha router.....må jeg ha d? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 For å koble de SAMMEN trenger du bare en kryss kabel og nettverkskort i begge maskinene ... du tenker LAN? Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 jeg tenker bare å spille.....men hvor mange kan jeg koble sammen uten router? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) jeg tenker bare å spille.....men hvor mange kan jeg koble sammen uten router? Ganske mange viss du har switch eller hub Endret 1. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 jeg har bare kompiser med pc`er og like mange krysskabler som kompiser(MANGE) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ok....? Er dere to: trenger bare en krysskabel Flere: Da blir det værre... Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 hva trenger jeg med flere da? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 en hub eller switch og en kabel til hver maskin som har nettverkskort og som skal være med. _ johanf Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ok men da har jeg fått hjelp da...takker alle som har hjulpet meg... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 husk at om du skal bruke hub eller switch mellom maskinene, skal du ha vanlige kabler, ikke kabler som er krysset. _ johanf Lenke til kommentar
pc.expert.....wannabe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ok takk for hjelpa men hva er forskjellen på vanli kabel å en krysset kabel? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 ok takk for hjelpa men hva er forskjellen på vanli kabel å en krysset kabel? Skal ikke si hva forskjellen er. Men du kan ikke koble en krysset kabel til en switch og forvente at du kan kommunisere med resten på switchen. Er slik jeg forstår det hvertfall. BTW; Se litt på denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå