SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Har ett bilde her selv som jeg har retusjert litt... ikke seriøst prosjekt dette her, var mest ment som en liten øvelse i å retusjere jeg vet bildet er ikke spes pent - det er ett bilde jeg knipset under en filminspilling slik at vi kunne se hvordan hun var sminket, og er ikke ment som ett portrett bilde retusjerte sminken, samt jevnet ut huden litt Endret 2. mai 2004 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
karamba Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er ofte fint å skarpe opp bildet litt, spesiellt øynene. Jeg tok meg den frihet å gjøre et par små justeringer på bildet ditt: Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er ofte fint å skarpe opp bildet litt, spesiellt øynene. Jeg tok meg den frihet å gjøre et par små justeringer på bildet ditt: joda, er enig der, og jeg har faktisk skarpet opp mange områder allerede - særlig rundt øynene og munnen - og bildet var i utgangspunktet litt soft/uskarpt. men jeg ønsket ikke gjøre det skarpere, fordi da introduserer man bare uønskede elementer som støy og forringelse som sagt, det var ikke ment som ett portrettbilde når jeg tok det, er kun i ettertid at jeg fant ut at jeg kunne sette meg ned og prøve å retusjere det litt for å se om jeg fikk til noe bra resultat Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Feil, du hadde ingen grunn til å pirke heller. Takker å bukker å går Hehehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Helt ok skillz det der da.. Men så et annet bilde på nettet engang som er enda sykere.. skal se om jeg finner det igjen i farten nå jeg... Edit: Linken <--- ALT 100% photoshop såvidt jeg vet.... Unnskyld meg, men dette er da strengt tatt noe HELT annet. Det er ikke bildemanipulasjon, men "digital maling". Noe HELT annet. Det meste der er forøvrig ikke SÅ bra, bare så det er sagt. For ikke å snakke om at fyren lager bildene sine i mini-størrelser... EDIT: Suicide Commando: litt døvt at utgangspunktet ditt er såpass "rent" også da, er ikke mye å rette på der. Spesiellt med tanke på at du har tatt bildet i sort-hvitt. Ser ikke ut som du har gjort stort mer en contrast/brightness/levels-justering, og litt retting på sminka, egentlig. Endret 2. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 EDIT: Suicide Commando: litt døvt at utgangspunktet ditt er såpass "rent" også da, er ikke mye å rette på der. Spesiellt med tanke på at du har tatt bildet i sort-hvitt. Ser ikke ut som du har gjort stort mer en contrast/brightness/levels-justering, og litt retting på sminka, egentlig. nettopp hvis du tar deg tid til å lese teksten som står til bildene, så er det kun det jeg har gjort: retusjert sminken pluss jevnet ut huden (nivå justeringer også, men det regner jeg ikke som del av retusjeringen da dette er noe man gjør på alle bilder uansett) er ikke ment som ett seriøst forsøk på å forvandle henne til en eller annen supermodell. og jeg postet bildene her for å vise at det er forholdsvis enkelt og greit å retusjere bilder for å forandre på småting Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg postet bildene her for å vise at det er forholdsvis enkelt og greit å retusjere bilder for å forandre på småting. True. Kult bilde, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå