EZAccess Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Noen som får latest_comments.php til Cutenews til å fungere? Det er en feil i linje 22 : $latest_comments = array_fill(1, $comments_number, array('newsid'=>'0','comid'=>'0','name'=>'','mail'=>'','ip'=>'','comment'=>'')); Link til side Kan det være en feil på scriptet? Mine php skillz er foreløpig ganske begrensede. MVH EZAccess Lenke til kommentar
jic Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 $latest_comments = array_fill(1, $comments_number, array('newsid'=>'0','comid'=>'0','name'=>'','mail'=>'','ip'=>'','comment'=>'')); prøv dette $latest_comments = array_fill(1, $comments_number, array('newsid'=>'0','comid'=>'0','name'=>','mail'=>'','ip'=>'','comment'=>')); Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Virket desverre ikke. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Prøv denne: $latest_comments = array_fill(1, $comments_number, array('newsid'=>'0','comid'=>'0','name'=>'','mail'=>'','ip'=>'','comment'=>''')); Tror forresten problemet heller ligger i det at array_fill ikke er en gyldig funksjon i din PHP-versjon (under 4.2.0). Hvilken versjon kjører det på? Endret 3. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 OK Min hjemmeside ligger hos Start.no. Og dem kjører PHP Versjon 4.1.2. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Da tror jeg du må presse dem til å oppgradere, eller finne et annet news-script som faktisk takler å kjøre på 4.1.2 Endret 3. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå