Dj Charlie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Leste i forje uke en tast av FarCry (spill), og har nå gått til innkjøp av spillet. - Spillet virket meget bra, men tilnå har jeg vært litt skuffet av skjermbilde under spillet. Noe er åpenbart galt, fargene under spillet flyter sammen (få farger) Menyen er bra, men problemet oppstår først når jeg loader et game. Har forsøkt å sette Video Options på Low da jeg tidlegere førsøkte med Very High, men problemet er der fremdeles. - Har heller ikke problemer med noen andre spill. f.eks: Unreal Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvilket skjermkort har du? Du kan jo prøve å bytte/oppgradere driverene til skjermkortet. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Hvilket skjermkort har du?Du kan jo prøve å bytte/oppgradere driverene til skjermkortet. Matrox Parhelia-512 256MB DDR Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Slik kan skjermbilde se ut. - Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Støtter matrox kortet dx9? prøvd andre drivere? Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Litt usikker, men jeg tror det. Spiller jo mange andre spill som bruker nettopp det. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ja, korte støtter dx9. Har oppdatert det meste jeg fant på siden dems nå. MEN.... ingenting har hjelpt!!!! Noen glupe hoder her!!!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Prøvd reinstallere? PS: Husk å lagre save-game Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Skal forsøke det Lenke til kommentar
kfrode Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 For meg ser dette ut som et standard Hz problem?? Prøv å kjøre windows og spillet @60Hz i steden. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan endrer man det? Er det skjerm instillingene du mener så har jeg forsøkt det nå, uten at det lykkes. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Høyreklikk på skrivebordet > egenskaper > innstilninger > Avansert > Skjerm Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Ja... det var det jeg hadde gjort. Når han skrev Windows, trodde jeg det var noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå