Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Off-topic: Har vi ikke nok slike tråder? On-topic: CS Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Off-topic: Har vi ikke nok slike tråder? On-topic: CS Veldig mange. Men Operation Flashpoint. Synd at det er utdatert. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg liker mafia, morrowind og age of empires II: The conquerors best. Alle disse spillene er spill jueg spilelr en periode, går lei og om en eller to måneder senere er de som nye! gamle men goe spill! Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Her er et par gamle tråder: Hva er ditt favorit spill? Beste Spill I Sjangern, Strategi Og RPG? Personlig synes jeg at StarCraft: Brood War er verdens beste spill. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 On-topic: Far Cry¨ Battlefield Vietnam Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Halo Heroes of might and magic 3 To geniale spill... Har på følelsen at jeg har glemt et Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Igjen, kan ikke en moddis sette en av disse mange trådene som sticky? Har liksom ikke brukt den stikcy funksjonen så særlig mye på spillforumet. Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Akuratt nå: Far Cry - Manhunt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Generelt så synes jeg alltid at Final Fantasy 7 er det beste spillet. Det har vært mitt favorittspill i mange, mange år, og er det fortsatt. Men snakker man om hvilket spill jeg synes er best AKKURAT NÅ, så spiller jeg en del Dark Chronicle, Final Fantasy X-2 og GTA Vice City.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Her er et par gamle tråder: Hva er ditt favorit spill? Beste Spill I Sjangern, Strategi Og RPG? Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg