Joker#18 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei! Jeg har de siste dagene fått problemer med WLAN tilkoblingen. Jeg kobler opp via kabelmodem fra UPC, og når jeg plugger dette til nettverkkortet funker det greit. Problemet oppstår når jeg går via routeren - Billion Bipac-643 (LAN og trådløst). Da fungerer hverken IE eller andre webprogrammer. Forbindelsen mellom accesspunkt og router er ok, så det må altså være forbindelsen mellom kabelmodem og router som ikke fungerer. Dette har altså fungert over lengre tid, men for noen dager siden sluttet det å fungere. Har noen av dere hatt samme problem? Lenke til kommentar
majtang Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har du prøv å slå av strømmen på senderen. Det er ikke sikkert det er mer som skal til. :-) Lenke til kommentar
hfltten Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Med UPC må du passe på å frigi IP-adressen på den maskinen sim sist var koblet opp mot kabelmodemet og virket (mens den fortsatt er på nett). Deretter koble til routeren. Lenke til kommentar
Iceman# Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har nylig kjøpt meg en router av typen: Skyr@cer Pro WBR 654, fra Topcom. Jeg kobler opp via kabelmodem fra UPC, og når jeg plugger dette til nettverkkortet funker det greit. Men får ikke det trådløse til å fungere! Har noen tips til hvordan dette kan settes opp for å få det til å fungere? Takk! Iceman# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå