Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Komplett:

Hovedkort:

MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,Dual-GbLAN,ATX,Raid

PCU:

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz Socket 754, 1 MB cache, BOXED

Minne:

Corsair TWINX1024-3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200 DIMMs

Skjermkort:

Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite Retail

Hardisk:

Western Digital Caviar 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

Skjerm:

Samsung 17" LCD Syncmaster 173T TCO99 Skjerm, Pivot, Silver

Cdrom:

Plextor DVD-brenner IDE PX-708A, Bulk DVD+R/+RW og DVD-R/-RW

Microplex:

Kabinett:

PC65USB: Lian Li Miditower, Aluminium, m/USB

Strømforsyning:

MIST480ADP: MIST, 480W, ATX12V, Sort

Hvis det er noe som mangler. bare post det nedenfor. eller hvis det skal vere noen endringer ;)

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabler og floppy mangler.

Hvis du noensinne har tenkt å overklokke cpu eller skjermkort, bør du slenge på noen vifter til kabinettet, og ikke kjøpe utimate edition av 9800. Ulitimate kommer med kjøeribbe istedenfor vifte (men den er lydløs, og det er digg)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke overklokke... og kabler bestiller jeg om jeg trenger (har en del kabler hjemme)

Og slike smådeler trenger jeg ikke poster (som feks diskettstasjon)

Trenger ikke mer enn 120gb atm.

Yter ultimate mer enn den andre? (hvis det er likt, så kjøper jeg den andre)

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
Yter ultimate mer enn den andre? (hvis det er likt, så kjøper jeg den andre)

Navnet på kortet kan villede. Forskjellen mellom ultimate og vanlig er at ultimate har diger kjøleribbe uten vifte, og yter bittelitt mindre (fordi det ikke skal bli så varmt). Om du ikke planlegger å lage en lydløs maskin, vil jeg virkelig anbefale deg å kjøpe den vanlige versjonen.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Tjohei, 3 poster på rad... ikke edit da!

On Topic: Det koster ikke så veldig mye mer med en harddisk på 160 eller 200 GB, jeg ville ha brukt noen hundre til for å få en betydelig større disk. Det koster mindre å gå opp 80GB i data enn å kjøpe en ny disk senere

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke overklokke... og kabler bestiller jeg om jeg trenger (har en del kabler hjemme)

Jeg ville uansett kjøpt ihvertfall én vifte. Bare en som du kan ha til å blåse luft fra foran til bak i kabinettet.

Så vidt jeg veit, så er det allerede montert inn vifter i det kabinettet han har valgt. Som forøvrig er et meget godt valg :yes:

Hiver meg på blant de som mener at Hdd bør være større. Det koster jo nesten ingenting å gå opp til 200GB. En slik koster under 1000 kr nå ;) Ytelsen er også bedre på større disker, og med en slik super maskin vil man vel ha færrest mulig flaskehalser?

Endret av Eriond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...