JuBi Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Er det egentlig vits i å kjøpe ett skjermkort til nesten 5000,- når det nesten ikke eksisterer spill som utnytter kraften til f.eks geforce 4? jeg har ihvertfall ikke sett noe GF3 eller GF4 Only spill enda :/ Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-06 02:21, JuBi skrev:Er det egentlig vits i å kjøpe ett skjermkort til nesten 5000,- når det nesten ikke eksisterer spill som utnytter kraften til f.eks geforce 4? jeg har ihvertfall ikke sett noe GF3 eller GF4 Only spill enda :/ ja de er egentlig bortkastet. -hvis du ikke har et stort behov får å "brife" til naboen... :grin: Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 5000kr vil jeg kalle bortkastet, men når du får et Ti4400 til 2995,- hos komplett så er det en annen sak. Gitt at du er spill entusiast så vil du ha nytte av et slikt kort. Jeg opplevde å se at jeg får høyere fps i 2xfsaa enn jeg fikk uten fsaa med mitt gamle GF3 ti500. Dette gjelder 3dmark + alle spill jeg har prøvd hittil. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Det er vel helst Doom III som vil begynne med mer heftige saker som vil kreve mer av grafikkortet ,... og Unreal II ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå