Gå til innhold

Går dette: Asus A7N8X Deluxe og TwinMOS PC3200

Anbefalte innlegg

Jeg har fint lite peil, og lurer på om denne kombinasjonen vil funke:

Asus A7N8X Deluxe og TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs (PC Utstyr).

Eller skal jeg bare kjøpe to løse : TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) (som blir billigere!)

Har pr. idag PC2700 DDR-DIMM 512 MB ram (Uten navn/GeIl - husker ikke).

CPU er Athlon XP 2400 333MHz.

Vil jeg få 400 MHz ut av den nye ramen, eller vil den nedjustere seg til samme som CPU? Kan denne CPUn klokkes, og til hvor mye? Hvordan?

Har ikke gjort noe med BIOSen, men kommer til å oppdatere den når ny RAM, skjermkort og HD skal inn neste uke - hvis jeg har fått svar herfra da:-)

Bruker PCn til spilling og lasting/se film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kombinasjonen vil funke fint ja. Du kan også bruke det minnet du allerede har. De 3200 brikken vil yten omentrent det samme som 2700, men 3200 er bedre hvis du skal klokke opp fsb'en. Tror det betyr fint lite om du kjøper et sett med 2 eller separate brikker :)

Lenke til kommentar
Asus A7N8X Deluxe og TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

Jeg har det samme bare at jeg har en XP2500. Dette funker fint. Det eneste problemet er at det var vanskelig å overklokke til 400fsb(men det gikk til slutt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...