Knudix Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Skal faktisk bygge pcen inn skjermen i tilegg. Har kjøpt lcdskjerm som skal sitte i fronten så skal pcen bygges i bak Hvis dere vil ha noen bilder av hvordan det ser ut å så bare si ifra... Må låne kamera av en nabo isåfall. (Ved mindre dere er fornøyde med mobilbilder ) Skal poste masse bilder når jeg er ferdig ja Akkuratt nå sliter vi med å finne et sted til cdrommen, siden rammen rundt skjermen ble for tynn Vi skal prøve å sette cdrommen skjevt og pynte med stålplast rudt Hvor mange vifter tror dere jeg trenger for disse spec: P4 2.4GhZ R9800 pro /m arctic cooler 2 HDer Mist 350W praps vifte (om det er det det heter ) Skal faktisk ikke ha klister i siden alikevell Endret 14. mai 2004 av Knudix Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Etches på Microplex Funker jo... Lenke til kommentar
_-CobrA-_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Skal faktisk bygge pcen inn skjermen i tilegg. Har kjøpt lcdskjerm som skal sitte i fronten så skal pcen bygges i bak Hvis dere vil ha noen bilder av hvordan det ser ut å så bare si ifra... Må låne kamera av en nabo isåfall. (Ved mindre dere er fornøyde med mobilbilder ) Skal poste masse bilder når jeg er ferdig ja Akkuratt nå sliter vi med å finne et sted til cdrommen, siden rammen rundt skjermen ble for tynn Vi skal prøve å sette cdrommen skjevt og pynte med stålplast rudt Hvor mange vifter tror dere jeg trenger for disse spec: P4 2.4GhZ R9800 pro /m arctic cooler 2 HDer Mist 350W praps vifte (om det er det det heter ) Skal faktisk ikke ha klister i siden alikevell Du kan ikke sette CD-Rommen Skjevt! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 som en nød løsning kan du montere den på utsiden da, oppå elr.no Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Du kan ikke sette CD-Rommen Skjevt! Hvorfor ikke? Den står bare litte grann slik \ Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Du kan ikke sette CD-Rommen Skjevt! Hvorfor ikke? Den står bare litte grann slik \ Fordi det er en liten ting inni der som spinner rundt ca. 20.000 i minutet. (ved 48x). men det kan jo gå, bare ikke rist på den mens den er i gang . Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Enkelte pcer kommer med cd spilleren montert 90 grader rett opp, slit at den står slik : | . cd plata blir prest mot den tingen som spinner rundt slik at den ikke skal fyke rundt om kring. Så det kan gå det. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 prøvde en gang med en ekstern cdspiller og la den stå loddrett, fugerte bra den, men er du slik som meg og bruker sjelden cd'spilleren kan du jo ha den i "sida" på skjermen, Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hadde selv min CDrom på denne måten før (gammel PC), det ikke noe problem, men det kan jo være litt vanskelig og få inn CD plata. Jeg annbefaler vannrett, mye penere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå