Knudix Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har tenkt og spraye skjermen i giftig /radioaktiv grønt og har lyst og sette på et par slike radioactive klistermerker på sidene. Noen som vet om et sted på nettet der de selger slike? Eller noen som vet om en butikk i Sandnes/Stavanger området? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Ha ha ha ha ha :!: - Nei! Posetivt eller negativt hahaha? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Var det en så håpløs ide? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Fant en side der de lager klister av egensendte bilder Vet ikke om disse funket på plast men har sendt mail og spurt. Siden er denne: http://www.bratec.no/ Endret 1. mai 2004 av Knudix Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hadde det ikke vært like så greit å bare tegne mønstret på kontaktpapir og spraye det på selv? Klistermerker er litt über noob etter min mening! Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Hvordan mener du? Jeg er uber-noob skjønner du Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg mente å klyppe ut mønsteret du skal ha i kontaktpapir som er ganske enkelt en stor gjennomsiktig teip og deretter sprayer du der hullet i teipen (kontaktpapiret) er! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Fluoriserende spraymaling kan du kjøpe av prevanco de har flere farger, men jeg vet ikke om du må kjøpe en hel kartong. Alternativt kan du kjøpe fluoriserende maling på Nortrading, men jeg tror ikke at de har grønn farge. Prevanco Nortrading Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ehm... Hva er "Fluoriserende spraymaling"? Funker ikke den fra biltema da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 ehm... Hva er "Fluoriserende spraymaling"? Selvlysende spraymaling. Absolutt anbefalt om du skal ha "giftig" look. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Selvfølgelig funker den fra bitema jeg bare skjekket ikke om de hadde, men fant nå ut at også de har fluoriserende spraymaling. bitema Endret 1. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
no name Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Med "radioactive" klistermerker, mener du et slikt merke ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Med "radioactive" klistermerker, mener du et slikt merke ? er ikke 18x18cm litt stort? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Det hadde vært dritkult med selvlysende maling Hvilken farge syns dere merket skal være? Gult med svart kant? Tror dere det hadde vært tøft om bare merket var lysende eller burde hele greia lyse? Tenkte faktisk på noe ca 20 cm stort... (har ikke målt enda) Det der window kitet fra microplex var akkurat slik som jeg hadde tenkt... Hva er merket laget av egentlig og hvordan fungerer det? Er det slik som festes på for å så spraye rundt? Fluoriserende spray (eller hva det var) på biltema? Den linken var til vanlig spraymaling? Endret 1. mai 2004 av Knudix Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvis du ruller lenger ned på linken fra biltema kommer du til fluoriserende farger. (Står mellom Grønn metallic og hammerlakk) Jeg synes du bare skulle malt merket, tror det hadde blitt stiligst. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) jeg har et osiris klistremerke på min skjerm edit: fet modd eller hva? Endret 2. mai 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Hvilken farge syns dere jeg bør ha på merket da? Siden skjermen blir giftiggrønn? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) HCS selger alt innen casemod utstyr. Butikken ligger i Sandnes. Glemte St@rtit som også selger mye casemod utstyr. De har butikk i Stavanger Endret 2. mai 2004 av eirberen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå