Gå til innhold

Neocron Beyond dome of York

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet. Jeg sa at jeg var ferdig med alt som har med MMORPG spill å gjøre. Og hva skjer? Jeg kjeder meg en dag, åpnet Neocron DVD coveret etter ha å forsøkt å selge spillet gjentatte ganger uten hell, og vips så er en av kontoene gjenåpnet og jeg storkoser meg med en nettopp rerollet CST spy på Pluto.

Pluto som forøvrig omtrent er død. Det er så få spillere her at det er latterlig. Under 30 er ikke uvanlig i det hele tatt, og maks 100. På en MMORPG server.

Jeg har lest litt mer i det siste om DoY ekspansjonen (Dome of York), og det er ikke bare en ny by som kommer, med grafikkmotoren blir også oppgradert til DX9, man får bedre character customizing muligheter, taxi service m.m.

Så jeg forhåndsbestilte ekspansjonen for £14 (siden jeg har spillet) hos Neocron.com - og håper andre nordmenn vil følge etter.

Jeg ser mange veteraner fremdeles er på Pluto, og det er jo bra. Det var ikke noe problem å finne en researcher i går heller, på tross av veldig lavt antall spillere.

Neocron kan fremdeles prøves ut i 10 dager, og når du begynner å betale, er det et av de absolutt rimeligste MMORPG spillene på markedet.

Link til Neocron hjemmeside

Link til informasjon om DoY ekspansjonen

En arbeidskollega vurderer å begynne å spille det, og jeg forbereder å lage en klan for oss (og andre!).

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...