IntelAmdAti Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Når jeg spawner stiger choke kjapt til 100 og holder seg der, når jeg dør synker den.. Er det mulig å fikse dette? Se profil for specs på pc, pcen er bra nok. Takker på forhånd for hjelp! Har forresten lastet ned CPL config, det hjalp ikke.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Still rates sånn at de passer til linja du har.. cl_updaterate setter du til et sted mellom 80 og 101 (etter hva som passer best. Rate Mellom 9000 og 25000 (etter hva som passer best) cl_cmdrate mellom 80 og 101 (etter hva som passer best) Gl Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Takker, jeg satte de på 50 og rate på 25000, jeg ble kvitt choke og ping er på rundt 50. I netgraph står det "In: 200" og "Out: 30", dette er ca. tall, tallet som er 200 vingler mellom 100 og 250.. Er dette normalt? Jeg syntes det er så rart.. I 1.5 er jeg vanligvis på toppen av scorelistene, nesten uavhengig av map, men såfort jeg fyrer igang 1.6 ligger jeg omtrent på bunnen, det virker som om kulene jeg skyter ikke registreres av serveren. Samme bølingen jeg blir eid av i 1.6 når jeg har M4 kunne jeg eid med glock i 1.5 liksom Så ille er det ikke, men, jeg liker ikke å tape Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hvis ikke jeg husker heeelt feil, så kan du ikke ha cl_updaterate og cl_cmdrate på mindre enn 80. I alle fall i følge CB osv osv. For da sender du ut for å få pakker, så hitboxen din blir helt på jorde. Da kan et skudd i hode tilsvare leggshot osv.. Folk blir ikke glad for sånt Edit: Som svar på det du spurte om, ja det er normalt. Endret 1. mai 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvis ikke jeg husker heeelt feil, så kan du ikke ha cl_updaterate og cl_cmdrate på mindre enn 80.I alle fall i følge CB osv osv. Den regelen skal du faktisk få lov til å vise meg. Lenke til kommentar
dun Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dersom du har xDSL er disse rates alltid anbefalt: rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 Hvis ikke jeg husker heeelt feil, så kan du ikke ha cl_updaterate og cl_cmdrate på mindre enn 80.I alle fall i følge CB osv osv. For da sender du ut for å få pakker, så hitboxen din blir helt på jorde. Da kan et skudd i hode tilsvare leggshot osv.. Folk blir ikke glad for sånt Dette stemmer dersom du har xDSL eller bedre "skal" du ha disse rates på over 80 , ellers vil som du sier sende ut for få pakker slik at du vil lagge for motstanderene, men være mer eller mindre lagfri selv. "rateh4x" på godt CS språk.. argh, *fodømme "1337-språk* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Godt mulig.. Den regelen er bare noe jeg har plukka opp ett eller annet sted. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Kjempe, ratene er på 250000 og 101 og choke på 0, takker så mye! Lenke til kommentar
nesJe Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hvis jeg har 850kb linja...hva skal jeg stille de på da..? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hvis jeg har 850kb linja...hva skal jeg stille de på da..? rate 20000 cl_cmdrate 80 cl_updaterate 80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå