the lord Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg vet ikke om dette er den rette plassen å legge inn dette innlegget på da men. jeg skal iallefall kjøpe meg en mp3-spiller. så har jeg sett litt. det som er så bra med juceboxen er jo at den spiller WMA(Windows Media Audio), og det gjøre ikke ipoden. men iallefall, er det noen som vet om det går an å gjøre om WMA til mp3? Eventuelt hvordan gjøres det? Må man innom Winamp? Jeg tar imot alle råd med glede!! Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 med nyeste itunes kan du enkelt konvertere fra wma til mp3 Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 nei de blir konvertert til m4a filer, Real Player deriomt kan konvertere alt mellom himmel og jord. BTW jeg mener Creative Jukebox er best, jeg sier mener, for ellers så begynner alle ipod whinere å whine ! men jeg "MENER" at jukebox er bedre ... har eax og allt super lyd lengre levetid og bedre pris !!! + større plass :-D Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dessuten er det noe av det dummeste du kan gjøre å konvertere mellom de ulike formatene. Resultatet da blir dårligere enn både mp3 og wma. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har creative jukebox 3 selv, den er bare genial. Kan ta opp alt mulig, sinnsyk lyd o.s.v. Skal ipod kunne alt det samme må man ha litt ekstrautstyr si det sånn. Det er dyrt i tillegg til at ipod koster flesk fra før av. Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) har Jukebox3, Nomad Zen, og en Nomad Zen Xtra 60GB hadde en ipod før, men den solgte jeg desverre litt stusselig konstruksjon på de nye Zen spillerene; de har byttet ut shuttle-knappen med en dum vippe-bryter istedet, og spilleren har fått litt mere plastikk-look Den vanlige 20GB Zen spilleren er den beste hittill synes jeg. UTROLIG robust spiller. mp3 spillerene fra creative er totalt overlegene ipodene mye bedre design, robuste, bedre batteri, og MYE bedre lydkvalitet på hodetelefonutgangen JA man hører forskjell - om dette er mp3 dekoderen som er dårligere på ipodene, eller om det er elektronikken vet jeg ikke at ipod ruler er bare hype - sinnsykt overpriset, man betaler lissom bare for merket ....vel, dette er min mening Endret 2. mai 2004 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 har Jukebox3, Nomad Zen, og en Nomad Zen Xtra 60GB hadde en ipod før, men den solgte jeg desverre litt stusselig konstruksjon på de nye Zen spillerene; de har byttet ut shuttle-knappen med en dum vippe-bryter istedet, og spilleren har fått litt mere plastikk-look Den vanlige 20GB Zen spilleren er den beste hittill synes jeg. UTROLIG robust spiller. mp3 spillerene fra creative er totalt overlegene ipodene mye bedre design, robuste, bedre batteri, og MYE bedre lydkvalitet på hodetelefonutgangen JA man hører forskjell - om dette er mp3 dekoderen som er dårligere på ipodene, eller om det er elektronikken vet jeg ikke at ipod ruler er bare hype - sinnsykt overpriset, man betaler lissom bare for merket ....vel, dette er min mening Say no more.. . Lenke til kommentar
the lord Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 hvordan er den jukeboxen som er på tilbud på komplett nå? 30GB til 2495kr http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...F&CatID=&GrpID= Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 hvordan er den jukeboxen som er på tilbud på komplett nå? 30GB til 2495krhttp://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...F&CatID=&GrpID= den er helt ok, men som sagt de har forandret litt på design/konstruksjon på NX og Xtra spillerene i forhold til den vanlige Zen20GB hvis man skal prioritere design/konstruksjon ville jeg heller gått for en vanlig Zen20GB, den er en del mere robust, samt at knappene o.l. er bedre... pluss at Zen20GB kan du kjøpe fjernkontroll til (!) (fjernkontrollen) hvis du prioriterer lagringskapasitet fremfor design, ville jeg gått for en Zen Xtra 60GB istedet .. det er virkelig verdt den ekstra tusenlappen for å få 30GB mere... 60GB burde holde for de flest i laaaang tid fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå