mr_lf Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kjøpte meg ny 256mb kingston PC2100 ddr brikke, radeon 9200 og 80 gb hdd, samt et Msi Kt266PRO2 hk som jeg hadde fra før. Men når jeg setter sammen pc`n og skrur`n på kommer det bare piiip piiiip fra speaker`n i tower`t. Etterpå la jeg merke til at rambrikka ikke satt ordentlig på, de som skal holde den nede gikk rett og slett ikke på, det ene hullet var for lagt ned, og det andre for langt opp. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kjøpte meg ny 256mb kingston PC2100 ddr brikke, radeon 9200 og 80 gb hdd, samt et Msi Kt266PRO2 hk som jeg hadde fra før. Men når jeg setter sammen pc`n og skrur`n på kommer det bare piiip piiiip fra speaker`n i tower`t. Etterpå la jeg merke til at rambrikka ikke satt ordentlig på, de som skal holde den nede gikk rett og slett ikke på, det ene hullet var for lagt ned, og det andre for langt opp. Noen som kan hjelpe meg?? Hjul? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hjul?! : på ram brikka er det 2 "hakk" inn på hver side hvor en plast-sak på hovedkortet(hverside av ram-plassen) skal inn, men den plast saken passer ikke inn i non av hakka, den er midt i mellom. Endret 1. mai 2004 av mr_lf Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Høres ut som en "brute force" -sak Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hjul?!: på ram brikka er det 2 "hakk" inn på hver side hvor en plast-sak på hovedkortet(hverside av ram-plassen) skal inn, men den plast saken passer ikke inn i non av hakka, den er midt i mellom. Leste hjul isteden for hull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå