Popobawa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du må såklart trykke litt på musa også installerer driverne seg. På min forrige Fujitsu Siemens så stod det også hvilke drivere som var installert allerede. Ikke kronglete det akkurat. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 da har ikke du innstallert drivere på en Tundra!!! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, det har jeg ikke. Har heller ikke planer om det i nærmeste framtid Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Om man kan litt om data, og leser veiledningen som følger med drivercd'n, så er det ikke så kronglete å installere drivere. Er man ganske blank derimot, så er det såklart lettere å få noen andre til å ordne slikt for seg, foreksempel butikken der du kjøper maskinen, eller en datakyndig kompis... Det er litt kronglete å ha pc rett og slett, hvis man ikke kan så mye fra før spesielt. Og vi som er litt nerdete og har holdt på en stund, vi liker å krongle, og vi liker å gjøre det litt ekstra kronglete... hovedproblemet for tiden er nok helt klart at det i tillegg er så lett å få virus på maskinen, om man ikke er forsiktig med hva man installerer, og har et virusprogram som scanner gjennom alt man laster ned. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) han på psdata sa også at tundraen var kronglete! jeg mener ikke å være påstålig her men den er jo ikke som andre pc`r når det gjelder å innstallere drivere! hadde to kompiser her den kvelden jeg fikk den og begge deriblant en sivilingeniør i data, kronglet! de fikk det jo til men synes det ikke var så enkelt som med andre pc`r som du putter i cd og marskinen gjør jobben selv. jeg selger denne ivertfall. Ps: jeg er ikke så bak mål når det gjelder data, og liker å krongle... men ikke med tundra-drivere! Endret 3. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 tja, om kronglete betyr at ting tar litt lenger tid så kanskje... uansett er det som sagt bare å lese read-me filen som følger med, så står det trinn for trinn der... og har du installert driverene en gang, så er du jo ferdig med det da. om du kjøper deg ny pc må du uansett legge inn alt ditt personlige på nytt... tar jo litt tid det også... Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Hei, Ja, pc'en ble solgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei,Ja, pc'en ble solgt. Hvor mye fikk du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå