nok6600 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) jeg lurte på om det er mulig å få noen av disse spillene på 6600 sonic fifa world rally mario kart ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 1. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ja, det er mulig. Men det er ulovlig å diskutere hvordan her på forumet - ettersom spillene er laget for N-Gage. Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ok trengte bare å vite om det gikk tekkk for hurtig svar Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er vel strengt tatt bare Sonic du kan få til å funke på 6600. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er vel strengt tatt bare Sonic du kan få til å funke på 6600. Det er feil, men det er uansett ulovlig å snakke om dette. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har også prøvd å fått N-Gage spill til å fungere på andre Series 60 telefoner fra Nokia, enn N-Gage selv. Jeg fikk til å spille spillet "puzzlebobble" på min Nokia 3650 , Tony Hawk, Moto GP og Tomb Raider gikk derimot ikke Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er vel strengt tatt bare Sonic du kan få til å funke på 6600. Det er feil, men det er uansett ulovlig å snakke om dette. Av de han nevnte er det vel kun sonic som er mulig å spille på 6600...? Og hvorfor skulle det ikke være lovlig å snakke om det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er vel strengt tatt bare Sonic du kan få til å funke på 6600. Det er feil, men det er uansett ulovlig å snakke om dette. Av de han nevnte er det vel kun sonic som er mulig å spille på 6600...? Og hvorfor skulle det ikke være lovlig å snakke om det? §8 i rettningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Spillene er laget til N-gage, og støttes bare offisielt på N-gage. Selv om det ikke er mye som skal til for å spille de på andre mobiler er det likevel snakk om emulering, eller endring av kopibeskyttet materiale. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er jo fremdeles lov å snakke om det! Men det er ikke lov å fortelle hvor du finner spill eller hvordan du installerer og andre ting som faktisk leder til piratvirksomheten. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er jo fremdeles lov å snakke om det! Men det er ikke lov å fortelle hvor du finner spill eller hvordan du installerer og andre ting som faktisk leder til piratvirksomheten. Det er feilø at det bare er sonic som fungerer, alle n-gage spill som er på markedet(med untak av fifa) vil virke på 6600, end of discussion. Så nå trenger vi ikke å diskutere det lengre(i tilfelle det ikke skulle være lov) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg vil nå si at å informere om at "spill xxx" funker, er veldig nærme å "komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet". Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg vil nå si at å informere om at "spill xxx" funker, er veldig nærme å "komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet". Posten heter "kan disse spillene skaffes til N6600". Svaret har personen fått, det er ja. Det er ikke lov til å diskutere dette her. Alt som om dette kan føre til piratvirksomhet. Denne posten blir derfor unødvendig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg