asad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg lager en side, som for det meste inneholder masse "kødd". Den er egentlig ment for meg og mine kompiser. Har dere forslag til et navn på siden? På engelsk. sliter med å finne på noe selv... Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 hehe...tenker og tenker...bulltshit er sikkert opptatt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hva med: some-shit hm...jeg sliter i dag azz.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Tror jeg har bestemt meg. Det blir helst chronic.no , men det koster mer enn CronicCrew.net... får se hva jeg velger. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) - foolish - retards - missing-seriousity EDIT: :vållbæsj: Endret 1. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 www.tøysekopp.no <-- Ikke ta det. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 www.tøysekopp.no <-- Ikke ta det. Det er akkurat det jeg skal ta. takk for tipset. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 www.tøysekopp.no <-- Ikke ta det. Det er akkurat det jeg skal ta. takk for tipset. Grrrr. Tøysekopp! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) - Junk - Pubertetisk ungdom ... Åja, engelsk ja ... - Punk - Blasted - Chatterbox - Humbug Typisk kafè-emne, dette? Endret 1. mai 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 det ble ChronicCrew.net til slutt. Takker for forlsag! ( jeg lot tøysekopp.no være ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå