eirikJO Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har en pc som jeg kun styrer med remote desktop. Den har ingen mus, tastatur osv tilkoblet. Kanskje annenhver dag, omtrent, henger pc'en seg. Den er fortsatt på, men har ingen ip adr. En ping maskinnavn eller dens faste ip adr gir ingen resultat. Jeg har tideligere hatt tastatur ++ tilkoblet for å se om jeg kan "få liv i den" ved å røre på musa eller trykke på tastaturet. Heller ikke dette hjelper. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Windows XP skal vel være litt mer "drift sikker" enn dette? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 sjekk hendelsesloggen etter spor for hva som skjer like før den henger seg. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Den pc'en har selvfølgelig hengt seg igjen, og jeg er ikke hjemme for helgen.. Men jeg har tideligere sett følgene: Kilde: TermSerDevices. Høres ut som noe remote desktop greier.. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Slik ser event viewer ut rett før den henger seg: http://home.no.net/ejolly/event.JPG Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja, da går man på www.microsoft.com/technet og søker på event ID 2000. Her er et av treffene som jeg fikk, du får lese og se om det kan stemme for deg. LINK Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg har ikke Cheyenne Open File Agent installert... Med mindre det kommer med windows installasjonen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå