Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hei.. Tror jeg skal kjøpe ny skjerm snart.. nå, eller om et par måneder.. Vil ha en 21" -ikke LCD-vanlig gaming skjerm. High end.. Kan sikkert betale 7-8.000 for denne.. Må kunne kjøre høye oppløsninger, og ha god kvalitetutnyttelse av "21 (hørt at noen sies å være 21" men bildeflaten lixom er 17" eller no) Noen som har forslag å komme med? Norwegian_Beret Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Sony er vel det ebste hi-end du får tak i for hjemmemarketet for 8000 store. Sjekk komplett.no Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Sony F520 er -perfekt- etter min mening. Men du må nok bruke 2000kr mer enn det du har budsjettert med. Men god skjerm er viktig, og varer lenge, så her er det ikke dumt å investere litt. Du vil ha glede av kvaliteten i flere år. sjekk http://www.itbutikken.no , de er sannsynligvis den billigste webshopen når det gjelder skjerm. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 http://www.itbutikken.no er best på skjermer.. Så vil jeg også nevne Eizo i high end klassen, men de er litt dyrere.. Men siden du sier high.end så er det sony og eizo vi snakker om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hmm.. ok.. takker for svar... leta litt rundt jeg oxo, og fant ut at jeg måtte ut med minst 9-10 høvdinger for å få en skikkelig skjerm.. jaja.. spare litt til da :smile: Norwegian_Beret Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-06 02:00, Nor_Beret skrev:Hei..Tror jeg skal kjøpe ny skjerm snart.. nå, eller om et par måneder..Vil ha en 21" -ikke LCD-vanlig gaming skjerm. High end..Kan sikkert betale 7-8.000 for denne..Må kunne kjøre høye oppløsninger, og ha god kvalitetutnyttelse av "21 (hørt at noen sies å være 21" men bildeflaten lixom er 17" eller no)Noen som har forslag å komme med? Norwegian_Beret Eizo Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Eizo er og forblir kongen. Dem koster, men dem smaker :smile: Litt brief å si at du har Eizo også da. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-06 21:10, Anders Leipsland skrev:Eizo er og forblir kongen. Dem koster, men dem smaker :smile: Litt brief å si at du har Eizo også da. Har ikke eizo,Har en bilig 19 noname,Er ikke bra har vudert å kjøpe LCD,er for dyre enda 10-12000 EIZO Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Har jobbet _mye_ på en Eizo F77S skjerm. (Da jeg var i militæret) Har sett disse skjermene til en 4000-6000kroner brukt. Meget behagelig å bruke. Ellers kan også andre Eizo-skjermer anbefales. Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 sitter her med en 21" EIZO FlexScan F930. maks oppløsning på 2048*1536. det er det ikke mange skjermer som jeg ahr vært borti som klarer. men nå er ikke jeg kjempeerfaren heller da;) Men denne skjermen er konge. anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 8000, 21" LCD = Highend? Tror nok du bør gå opp til minst 13000kr for high-end skjerm i denne størrelsen. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 hehehe...highend 21"..hihihihi...Jeg vet ikke vilke krav du stiller bak "highend" men som grafisk designer er de ganske "high"...og da snakker vi 15 000 kr for en skjerm...en 21" til 10 000 er ikke highend..den er helt Ok... MEN!! for de pengene du har...får du en TOP OF THE LINE!! Stein bra, topp klass 19"..og det er ikke noe å klage på. Jeg tror ærligtalt ikke du vil savne de 2 tommene. Pluss du slipper å bruke så mye penger. men du har helt rett i at du skal kjøpe highend...skjermkjøp er utrolig viktig..det er jo den du skal stirre på i timesvis...ikke HDen, CPUen..eller kabinette...men skjermen!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå