jaapstam Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hej. Kort og godt spørgsmål: Kræves der en "speciel" nøgle til at løsne proppen/bolten på bundkarret for at aftappe motorolien? Når jeg siger "speciel" mener jeg en nøgle, som kun værksteder og lign. plejer at have Tak FD Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Tviler på det, men hvis det er en "spesialnøkkel", kan du nesten garantert få tak i en slik på en bilrekvisitabutikk. Endret 1. mai 2004 av Opus Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er det egentlig noe å spare på å bytte olje selv? Jeg gidder ikke stresse med deg.. for 150 kroner + olje tar den lokale bensinstasjonen å bytter olja, dvs tappper ut den gamle og fyller på med ny og tilslutt kaster olja for meg. Mye lettere på denne måten.. Hvis ikke må jo jeg levere olja mi selv til en miljøstasjon, og det er stress.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Noen liker å gjøre det selv, vettu. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ikke alle bensinstasjoner som vet hvordan man skifter olje heller, de holdt på å skru ut tappepluggen til automaten på bilen til fatter'n. Hvis man skifter olje selv får man i det minste sett hvordan det står til med motoren Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg leverte bilen til en statoil stasjon siden de hadde "gratis" oljeskift. De hadde satt stygge oljefingermerker på døra og panseret. Etter et par dager fant jeg ut at jeg skulle se under panseret. Fant da ut at de hadde GLEMT å skru på oljepåfyllingslokket som lå løst i motorrommet!! Sjanseløst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå