Gå til innhold

Skulle så gjerne hatt sp2,3 eller 4 til win2k

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva det er, men med den nye adsl linjen min kommer jeg ikke inn på diverse sider som f.eks vg.no og microsoft.com/norge

Jeg prøver fortvilt å legge inn service pack til den bærbare, men den klarer ikke laste ned filene med den web-installern. Jeg hentet noe som het sp4network eller noe i den duren, men den skal visst installeres over nettverk.

Er det noen som vet hvor jeg får tak i NORSK service pack til windows 2000?

Jeg skulle hatt en slik "redist" som jeg kan ha på harddisken og slipper å være på web. Jeg finner den ikke på microsoft siden med den andre adsl linjen, så da får jeg ikke brent den på en cd og lagt inn på bærbare.

Jeg trenger enten 2ern, 3ern ellre 4ern (helst 4 selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg kjøre den nettverksinstallasjonen lokalt da?

Ja, cluet med den er at den inneholder alle filene i SP'en slik at man trenger ikke å gå ut på internett for å hente filer under installasjonen av SP.

En "vanlig" SP som du henter ned fra f.eks Windows Update går under betegnelsen "express install" (hurtiginstallasjon" på norsk). Det er bare en liten fil som starter installasjonen og sjekker hvilke filer du trenger i ditt tilfelle. Så henter den ned kun de aktuelle filene, installerer de og så slettes de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...