tacomodo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg vet ikke hva det er, men med den nye adsl linjen min kommer jeg ikke inn på diverse sider som f.eks vg.no og microsoft.com/norge Jeg prøver fortvilt å legge inn service pack til den bærbare, men den klarer ikke laste ned filene med den web-installern. Jeg hentet noe som het sp4network eller noe i den duren, men den skal visst installeres over nettverk. Er det noen som vet hvor jeg får tak i NORSK service pack til windows 2000? Jeg skulle hatt en slik "redist" som jeg kan ha på harddisken og slipper å være på web. Jeg finner den ikke på microsoft siden med den andre adsl linjen, så da får jeg ikke brent den på en cd og lagt inn på bærbare. Jeg trenger enten 2ern, 3ern ellre 4ern (helst 4 selvfølgelig) Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Her, for eksempel? http://www.microsoft.com/downloads/details...10-297bd6ca33a0 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Alle service pack'er inneholder alt fra de forrige slik at man trenger bare den siste. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Kan jeg kjøre den nettverksinstallasjonen lokalt da? Jeg hentet den ned, men fikk at det ikke var gyldig win32 program... Kanskje error i downloaden da? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kan jeg kjøre den nettverksinstallasjonen lokalt da? Ja, cluet med den er at den inneholder alle filene i SP'en slik at man trenger ikke å gå ut på internett for å hente filer under installasjonen av SP. En "vanlig" SP som du henter ned fra f.eks Windows Update går under betegnelsen "express install" (hurtiginstallasjon" på norsk). Det er bare en liten fil som starter installasjonen og sjekker hvilke filer du trenger i ditt tilfelle. Så henter den ned kun de aktuelle filene, installerer de og så slettes de. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Viste seg at første gang jeg henta den så var det bare fila som var korrupt.. Typisk Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hmmm, du trenger da ikke å være i nettverk når du skal installere Service 4 for Windows 2000. har installert SP 4 som er på 129 MB uten nettverk mange ganger å har funka hver gang. så jeg skjønner ikke helt hvor problemet ligger. du kan jo prøve å laste den ned her da: http://www.microsoft.com/Windows2000/downl...p4/download.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå