Gå til innhold

Hvordan fjerner jeg den blå tingen på Hydor L20?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blå Kragen er det som holder delene på plass.. så la den sitte på.. Og IKKE knekk den :)

 

Den svarte plast kappen og skummgummifilteret som sitter utenpå trenger du ikke.. De er kun nødvendig hvis pumpen skal brukes i et akvarium...

Endret av Daron
Lenke til kommentar

Na har jeg i frustrasjon knekt den av. Men jeg kommer ikke lenger inn fortsatt! Den blå ringen virker jo bare som den var der. Det er jo null forskjell med den og uten den.

 

Jeg skal inn til propellen. Skal jeg bare skru ut nippelen? Jeg ser at det er limt rundt nippelen, mest sannsynlig for at den skal holde seg tett. Men tror dere det er noe problem om jeg skrur ut nippelen og limen rundt blir muligens ødelagt?

Lenke til kommentar

Hvis den er limt på så tror jeg ikke du skal prøve å få den av... Du får den sikkert av til slutt, men det er ikke sikkert du får den på igjen riktig.. Og tett...

 

Ikke så mye å komme inn der etter alikevel... Er kun propellen og akslingen...

Lenke til kommentar
Hvis den er limt på så tror jeg ikke du skal prøve å få den av... Du får den sikkert av til slutt, men det er ikke sikkert du får den på igjen riktig.. Og tett...

 

Ikke så mye å komme inn der etter alikevel... Er kun propellen og akslingen...

Det er propellen og akslingen jeg vil ha tak i. Jeg er plaget med en høyfrekvent lyd hele tiden fra pumpen og blir sprø av den med tiden. Men jeg tror jeg bare kjøper meg en Eheim pumpe i stedet.

Lenke til kommentar
Hvis den er limt på så tror jeg ikke du skal prøve å få den av... Du får den sikkert av til slutt, men det er ikke sikkert du får den på igjen riktig.. Og tett...

 

Ikke så mye å komme inn der etter alikevel... Er kun propellen og akslingen...

Det er propellen og akslingen jeg vil ha tak i. Jeg er plaget med en høyfrekvent lyd hele tiden fra pumpen og blir sprø av den med tiden. Men jeg tror jeg bare kjøper meg en Eheim pumpe i stedet.

Vet du hvor denne lyden kommer fra? Hva oppnår man bare ved å ta av den svarte tingen rundt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...