DraZeN Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 På noen frekvenser på logitech subben min så kommer det masse rare lyder fra den, akkurat som om noe var løst inni, har tatt en liten video med lyd så dere kan få se og høre på. Noen som har peiling på hva som kan være galt?http://www.home.no/draz1/Fucked%20sub.avi Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 BUmpeti bumpeti bump, et lite bump i skogen bumpeti bumpeti bump. Lenke til kommentar
moho Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hatt subben lenge?? Det der syntes jeg hørtes ut som om du spilte for høyt, og subben ikke taklet det. Den brumlingen er typisk enkle bassrefleks subber.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Spilte ikke spesielt høyt, og den var ikke sånn før, har spilt noen ganger og det har luktet svidd, kan den være sprengt? Isåfall skal jeg klage for tror de er laget for at de skal være umulig å sprenge med mindre man peiser inn større amp. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hmmm... vell... skal vell gå ann og sprenge den hvis du moser bassen på fult + at du har lyden på fult på kontrollen og på pcen Lenke til kommentar
Bose Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Spilte ikke spesielt høyt, og den var ikke sånn før, har spilt noen ganger og det har luktet svidd, kan den være sprengt? Isåfall skal jeg klage for tror de er laget for at de skal være umulig å sprenge med mindre man peiser inn større amp. eh.det er for liten amp som jobber overtid som brenner en høyttaler da Endret 21. mai 2004 av Bose Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hmmm... vell... skal vell gå ann og sprenge den hvis du moser bassen på fult + at du har lyden på fult på kontrollen og på pcen Jeg har z-5300 og en dag så satte 3 åringen lyden på fult. (ikke maks bass) Det kom et "vræl" fra høytalerene, men ingen skade hadde skjedd (heldighvis) Det er vel omtrent den samme subben i et z-2200 sett....eller? Bassen min er på ca 110/120 watt RMS alt ettersom hvor du leser hen. Kan hende det er produskjonsfeil. Hvis garantien fortsatt gjelder så ville jeg ha levert det tilbake for ev reparasjon Finnes ikke no`mer irriterende enn en ødelagt sub Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Høres ut som noe i forsterkern er gått og subbern ikke har nok watt for den.....høres slapt ut. du må nesten sende den på rep/service eller sende tilbake til butikken og si at det har skjedd noe rart med den hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå