pcgutten Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei jeg lurer på om noen vet hvor man kan se bilde av det første hk eller cpu som er laget. Skulle vært artig og se hvordan det så ut:) Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Her er et bra sted å starte: http://cpu-museum.de/ Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Her er et bra sted å starte:http://cpu-museum.de/ Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) sjekk ut OLD-COMPUTERS.COM Heathkit EC-1 ... verdens første analoge hjemmedatamaskin (1960) sinnsykt rå design på det hovedkortet der esse! Endret 1. mai 2004 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Eldste cpuu og hovedkort ville nå jeg sagt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Eldste cpuu og hovedkort ville nå jeg sagt Eldste cpu og hovedkort ville jeg sagt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Likte denne jeg.. Endret 2. mai 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
norrick Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Likte denne jeg.. Mikrobølgeovn med tastatur... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Gammel, gamlere, gamlest! Nei! Liten råd til Pcgutt: gå gjennom rettskrivnings ordboken. Greit nok, at vi alle skriver feil, men dette ordet var litt for prinsippielt... Korreksjon: Gammel, eldre, eldst. Her er en av de eldre model av apple Endret 2. mai 2004 av Vaio Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Mikrobølgeovn med tastatur... du etterlyste? (Amiga) Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Liten råd til Pcgutt: gå gjennom rettskrivnings ordboken. Greit nok, at vi alle skriver feil, men dette ordet var litt for prinsippielt... Korreksjon: Gammel, eldere, eldst. uff gå gjennom rettskrivnings ordboken selv du! "eldere"??? "ELDRE" heter det! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Korreksjon: Gammel, eldere, eldst. Skal du korrigere andre, bør du være sikker på at du selv har rett. Edit: gah, noen var før meg Endret 2. mai 2004 av cecolon Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Korreksjon: Gammel, eldere, eldst. Skal du korrigere andre, bør du være sikker på at du selv har rett. Edit: gah, noen var før meg huff da... skrev den i farten.... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Gammel, gamlere, gamlest! Nei! Liten råd til Pcgutt: gå gjennom rettskrivnings ordboken. Greit nok, at vi alle skriver feil, men dette ordet var litt for prinsippielt... Korreksjon: Gammel, eldre, eldst. Her er en av de eldre model av apple [pirkemodus]Det heter ikke rettskrivnings ordboken, det heter rettskrivningsordboken Det er i tillegg ett komma for mye i den ene setningen, skulle stått "Greit nok at vi alle skriver feil, men dette ordet var litt for prinsippielt..."[/pirkemodus] Ser man det... ... maybe lurt å åpne "rettskrivnings ordboken" av og til selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå