Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bare lurte på om nen kunne hjelpe meg med et stort problem, jeg har fått virus. Det som skjer er at pc'en går så utrolig treigt at jeg nesten ikke får kjørt noen programmer. Og en annen ting er at jeg får kobla til internett men jeg får ikke kobla til msn og jeg får heller ikke surfa med internet explorer. Noen ganger popper det opp en del error meldinger, de er så mange at jeg ikke husker hva det står der nå men det er noe med at den ikke får kjørt ett eller annet. Og i et programm jeg har så har jeg lagra info om hvilken server den skal koble til osv og det er borte nå, har alltid vært der før, den iformasjonen.

Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet !

Alle svar tas VELDIG godt i mot.

EDIT: De error meldingene som kommer fram mest er noe med "bad image" :no::dontgetit:

Har funnet virusese og slettet de og søkte på nytt og den fant ikke noe .. men tror viruset har ødelagt veldig mye :S siden når jeg trykker på start ( i xp ) og skal slå den av så står det bare log off .. ikke slå av maskinen greiene .. og når jeg skal inn på user acconts så kommer det bare feilmeldinger og noen ganger når jeg skal installere pogrammer så står det at jeg ikke er administrator men det er jeg jo.

Håper på mange svar, alle svar blir tat VELDIG godt imot.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har funnet virusese og slettet de og søkte på nytt og den fant ikke noe .. men tror viruset har ødelagt veldig mye :S siden når jeg trykker på start ( i xp ) og skal slå den av så står det bare log off .. ikke slå av maskinen greiene .. og når jeg skal inn på user acconts så kommer det bare feilmeldinger og noen ganger når jeg skal installere pogrammer så står det at jeg ikke er administrator men det er jeg jo.

Kjør systemgjenoppretting (Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy), reparer eller reinstaller operativsystemet. Sistenevnte er helt klart det beste.

Endret av Umbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...