Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 I really did not expect this contest to be so clear-cut. The Samsung SP1614N clearly beats the Seagate Barracuda 7200.7 (ST3160023A) in both performance and acoustics. It is a far quieter drive, and faster, too! (Editor's Note: As both the Seagate Barracuda IV and V appear to be discontinued, the Samsung SP series are the current 3.5" quiet hard drive champs.) Link til testen. Samsung Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er ytelse også et kriterie så hadde jeg vurdert å sett på Hitachi 7k250 diskene. Topp ytelse (jeg har også hørt at det er de 7200 rpm diskene som bruker minst strøm = lite varme) og lavt støynivå både idle og i action. Klart på høyde med 'Cuda V når det gjelder støynivå. Jeg har vært borti de fleste disker, men ikke Samsung sine, men jeg vet ikke om jeg hadde vurdert en disk med så lav ytelse. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 @Sideshow Bob (syar2003) hvor finner jeg Doc's AAM Tool 1.0 på engelsk? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 @Sideshow Bob (syar2003)hvor finner jeg Doc's AAM Tool 1.0 på engelsk? Ligger et stykke ned på siden her! http://www.benchmarkhq.ru/0506-03.html Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Den er shareware så man får ikke endret AAM verdien med uregistrert versjon . Bare analysert . Dog har jeg en registrert versjon med den tyske 1.0d . Virker bra den , selv om jeg må knote for å finne riktige knapper å trykke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå