Åsmund Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Har dere nylig innstalert windows update? jeg tror det var den som fucker opp pc-en min. Start menyen kommer ikke opp, skrivebordsikonene kan jeg ikke åpne. Edit: Nå starta jeg pc-en igjen og den funker nå da men så lenge det varer... norton antivirus kan ikke starte og det var en eller anen feilmelding i oppstarten. Endret 1. mai 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Installert Windows update?? Windows Update er jo web-siden hvor alle oppdateringene/patcher til Windows blir lagt ut. "Alle" installerer (burde iallefall) patchene som ligger ute der, men at det blir problemer i ettertid er jo ikke nødvendigvis Windows Update sin feil. Har du sjekket hendelsesloggen (kontrollpanel -> administrative verktøy -> hendelsesliste) for feil? edit: hva står det på de feilmeldingene som kommer opp da? Endret 1. mai 2004 av ob1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 skal gjøre det og sjekke litt når virusscan er ferdig. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Ingen tilgang ved forsøk på å starte en DCOM-server ved bruk av DefaultLaunchPermission. Serveren er: {00020906-0000-0000-C000-000000000046} Brukeren er Unavailable/Unavailable, SID?Unavailable. dette er den siste feilen i system. jeg har ikke internett og mailen har ikke fungert på lang tid, selv om jeg hadde samme instillinger som min bærbare på samme nettverk. Det mangla snarveier i start menyen. jeg har ikke nok kvote til å starte internett leseren eller "start kjør c:" ingen av ikonene på skrivebordet vil starte. Jeg kjørte norton, den fant 4 virus, 3 klarte den å fikse. den hengte seg i f:reyscled elns og jeg avslutta programmet. Nå er jeg i sikkermodus med nettverk og alt funker fint. litt fler feil Følgende oppstarts- eller systemstartsdriver(e) kan ikke lastes inn: Fips Processor DCOM fikk feilen "Denne tjenesten kan ikke startes i Sikkermodus " ved forsøk på å starte tjenesten EventSystem med argument "" for å kunne kjøre server: {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} DCOM fikk feilen "Denne tjenesten kan ikke startes i Sikkermodus " ved forsøk på å starte tjenesten EventSystem med argument "" for å kunne kjøre server: {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} programfeil Windows kunne ikke logge øktstatusen for det resulterende policysettet. Et forsøk på å kontakte WMI mislyktes. Det vil ikke bli foretatt logging for dette resulterende policysettet for denne gangens bruk av policyen. Nå kan jeg jo bare reinnstalere og da edit: tåpelig av meg å poste de feila som er pga sikkermodusen egentlig Endret 1. mai 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Og husk å kjøre Windows Update etter reinstallasjonen, samt installering av antivirus og brannmur. Samt ta noen anti-spyware søk regelmessig, ved hjelp av Spybot S&D. Endret 1. mai 2004 av kjhanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå