The Stig Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hmm, må vel kvitte meg med mitt 9800XT nå da.... *hulk hulk* Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Husket nok feil da, ja ja slik går det når man blir gammel. Har bursdag i morgen så hvist jeg kan ønske meg noe må det bli nytt skjermkort. Du kommer nok til å skuffet hvis du ønsker deg et Radeon X800 til bursdagen din. Men likefullt, gratulerer med dagen i morgen. Endret 1. mai 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Takk Mistapi her skal det feires i kveld med god mat og mye god drikke. Nytt kort skal det bli ganske snart tenker jeg, selv om det tar en liten stund til. Endret 1. mai 2004 av Robin B Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) jeg driter i prisen men vil ha x800xt nu ikke vente så lenge. Endret 1. mai 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hmm, må vel kvitte meg med mitt 9800XT nå da.... *hulk hulk* Er det jeg har gjort. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Er det jeg har gjort. Er det jeg fortsatt vurderer om jeg skal gjøre... Men jeg vet ikke om morra mi synes noe om at jeg skal drive noe mer med nye ting til pc'en (som er hennes..) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Er det jeg har gjort. Er det jeg fortsatt vurderer om jeg skal gjøre... Men jeg vet ikke om morra mi synes noe om at jeg skal drive noe mer med nye ting til pc'en (som er hennes..) Så du kjøper med andre ord nytt hardware til mora de ? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Så du kjøper med andre ord nytt hardware til mora de ? Faktisk.... ..... Men det er nesten bare jeg som bruker den.... Men skal jeg kjøpe noe nytt til den må jeg betale selv seff.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tja det er vel allerede i salg HER Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tja det er vel allerede i salg HER De linker jo bare tilbake til allstarshop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå