Wizendraw Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg så akkurat dette hovedkortet (DFI LANPARTY PRO875P, Sokkel 478, RAID) Er dette et bra hovedkort (kvalitetsmessig) eller er det bare kult søppel ? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har hørt mye bra om DFI, riktignok aldri testa.. men synes ikke det der så så galt ut... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 hehe... rimelig koselig LAN-kort ihvertfall... følger tilogmed med bæreveske Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 ja, det er et veldig bra kort, masserr av funksjoner og følger med masse stash Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tøft, men litt dyrt. Rå bundle da Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg ser på spesifikasjonene på kortet at det er en "wake-on-lan"-kontakt. Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 "wake-on-lan" betyr at netverkskortet kan slå på pcen (hvis d tilater det i bios og hvis du ikke slår av strømmen). det kan være kjekt på linkepatys da pcen slår det på når du kobler in netverkskabelen hvis alt funker. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Som nevt som tidligere et bra kort Lenke til kommentar
hce Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Likte ikke at AGP porten var så skvisa inn. Det var ihvertfall min første tanke da jeg så bilde av kortet. Ellers så kortet fornuftig lagt ut mtp. tilkoblinger av diverse Så lenge du ikke skal ha monsterkjøling på skjermkortet ditt så ser det ut som et godt valg. Stabiliteten til DFI vet jeg dessverre ikke noe om, men har ikke hørt noe negativt fra tester på nett. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg så akkurat dette hovedkortet (DFI LANPARTY PRO875P, Sokkel 478, RAID) Er dette et bra hovedkort (kvalitetsmessig) eller er det bare kult søppel ? Til den prisen hadde jeg helt klart gått for IC7-MAX3 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119657&cks=PRL Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 "wake-on-lan" betyr at netverkskortet kan slå på pcen (hvis d tilater det i bios og hvis du ikke slår av strømmen). det kan være kjekt på linkepatys da pcen slår det på når du kobler in netverkskabelen hvis alt funker. Det holder ikke bare med å aktivere WOL og koble til nettverket. Man er også avhengig av at noen sender en "WAKE-ON-LAN pakke" til nettverkskortet. Siden OSet ikke er lastet, har ikke kortet noen IP, så pakken må sendes direkte til kortets MAC-adresse (Lag 2 i OSI-modellen). Mao, må noen som kjenner MAC-adressa til kortet sende en spesiell pakke til maskina for at den skal starte. Kan ikke se så fryktelig mange bra bruksområder for dette... Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 joda DFI lager kjempebra kort, og 875P er et bra chipset, men jeg ville heller kjøpt ABit IC7 max3. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Er ikke DFI-kortene generelt supre klokkere?? Socket A-utgaven er isåfall helt konge Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 dfi lager gode kort, men abit ligger desverre litt foran på ytelse men bundle er jo helt syk på dfi. hvis du er UBERKLOKKER så gå for abit ic7-g/max3, hvis du skal klokke og vill ha et coolt kort så gå for dfi. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 dfi lager gode kort, men abit ligger desverre litt foran på ytelse men bundle er jo helt syk på dfi. hvis du er UBERKLOKKER så gå for abit ic7-g/max3, hvis du skal klokke og vill ha et coolt kort så gå for dfi. Er ikke helt enig i det med OC... Leste akkurat på en test av DFI lanparty, og de har med noe de kaller "CMOS reloaded" som gjør det MYE lettere å overklokke maksimalt... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Er ikke helt enig i det med OC... Leste akkurat på en test av DFI lanparty, og de har med noe de kaller "CMOS reloaded" som gjør det MYE lettere å overklokke maksimalt... kortet fikk jo knallkritikk i den testen! 98%! ser ut som et veldig bra kort! EDIT: leif... Endret 1. mai 2004 av TDK Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Er ikke helt enig i det med OC... Leste akkurat på en test av DFI lanparty, og de har med noe de kaller "CMOS reloaded" som gjør det MYE lettere å overklokke maksimalt... kortet fik jo knallkritikk i den testen! 98%! ser ut som et veldig bra kort! vet Tenker nok at jeg går for det ja... Lenke til kommentar
namnam Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Tenker nok at jeg går for det ja... Skal du først betale så mye som 1770,- hos Hovedkort.no så anbefaler jeg å vurdere DFI LANPARTY PRO875B rev. B til 1660,- Tester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå