totveit Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Mener jeg har lest en plass at det skal gå an å bruke s-video outen i kombinasjon med vanlig vga skjerm. Er det noen av dere som vet om dette går ann, og da eventuelt hvordan det gjøres?? Takk Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Det kommer ann på hvilket skjermkort du har. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Har et Leadtek Geforce 2MX liggende, det kortet har i alle fall den funskjonen. Twinview mener jeg den hette. Var under "display properties", "Settings" og "advanced". Hvis du har den "Twinview" tabben er det bare å velge der om du vil klone skjermbildet eller utvide desktoppen opp eller ned med TV'en. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Mener det er kun GF2MX som støtter Twinview. Savner den. Får ikke aktivert TV-Out etter å ha gått fra 98se til 2k. Har prøvd nye drivere, detonator ++. Noen tips? Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Har et GF4 ti4600 kort fra asus(V8460), og der er det en LCD output.. Det fulgte med en lcd til crt adapter, så nå bruker jeg to CRT skjermer :smile: Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg leter akkurat etter det samme. Jeg har GeForce 2 Pro (POV), med én skjermutgang og én "TV"/s-vhs utgang. Finnes det noen overgang fra s-vhs -> crt? Har lyst til å bruke 2 skjermer... mvh, Audun Løvdahl Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-06 03:18, [email protected] skrev:Mener det er kun GF2MX som støtter Twinview. Savner den.Får ikke aktivert TV-Out etter å ha gått fra 98se til 2k. Har prøvd nye drivere, detonator ++. Noen tips? Hvsi du bruker den derre Refresh fixen KAN det være at TV-out'en ikke funker skikkelig. Se hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hvis du bruker Windows 2000/XP er det bare å hive i et hvilket-som-helst ekstra pci/isa skjermkort, og vips, dual monitor ! no stress.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå