Admin'c Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Vet noen om noen slike steder med phpstøtte som er gratis? Edit: og mysql Endret 1. mai 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Rule #1: Søk !! Dette har vært oppe mange ganger før... Rule #2: Riktig forum... tror PHP-delen kan hjelpe mer... Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Og hvis du hadde søkt, ville du fått opp blant annet denne posten av meg. Endret 1. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jo nå har jeg dillet en del med ulike tjenester. Begynner å gå litt lei men skulle kanskje ha sagt det med en gang... Jeg skal bare ha phpnuke opp å kjøre men de jeg har prøvd nekter meg i å upploade en rekke filer, eller så støtter de ikke mysql eller så er det noe annet tull... Er det noen som har testet ut en tjeneste som de VET fungerer? Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det kan da ikke være så vanskelig å finne en kompis med adsl linje og sette opp server der? Da kan du kjøre hva det skal være av servertjenester på en gammel linuxburk. Anbefaler ellers postnuke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 hmm har tenkt på det og snakket med en men problemet er at det ikke er så stabilt Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du må nok åpne lommeboken hvis du vil ha det stabilt "There is no such thing as free" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 joda får vel lete litt til, det må jo seriøst finnes noe. Du har jo dot.tk domener så det må gå. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 joda får vel lete litt til, det må jo seriøst finnes noe. Du har jo dot.tk domener så det må gå. dot.tk er jo like stabilt som en nyfødt sjiraff Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) frac.dk har gratis 25 mb + du kan opprette evig med kontoer, men det må du gjøre med en gang Endret 3. mai 2004 av Volutpat Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 joda får vel lete litt til, det må jo seriøst finnes noe. Du har jo dot.tk domener så det må gå. dot.tk er jo like stabilt som en nyfødt sjiraff har ikke sjekket det ut så mye men med de nye serverene så er det jo ok. Og popupen kan jo fjernes.. Men man trenger vel bare mysql og php støtte? eller trengs det enda mer? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 frac.dk har gratis 25 mb + du kan opprette evig med kontoer, men det må du gjøre med en gang den var ikke så dum, men 25mb er jo litt lite. phpnuke eller postphp tar jo 10mb alene tror jeg. Sletter jeg noen themes blir det vel bedre.. Tror det skal holde tror det var denne linken du postet pt, den er jo genial http://www.internetplads.dk/11/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 har ikke sjekket det ut så mye men med de nye serverene så er det jo ok. *prøve et dot.tk-domene* Saaaakteeee Nope; dot-tk duger ikke Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 har ikke sjekket det ut så mye men med de nye serverene så er det jo ok. Og popupen kan jo fjernes.. Hvordan da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 har ikke sjekket det ut så mye men med de nye serverene så er det jo ok. Og popupen kan jo fjernes.. Hvordan da? I kontrollpanelet en plass.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) kontrollpanelet ditt... edit: too late... Endret 3. mai 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 har ikke sjekket det ut så mye men med de nye serverene så er det jo ok. Og popupen kan jo fjernes.. Hvordan da? Detaljert guide: 1. Gå inn på www.dot.tk 2. trykk på My DotTK linken 3. Skriv inn brukernavn og passord 4. trykk på My Marketing linken 5. velg domenet du har og trykk på Continue knappen 6. Under No Banner () er det en ting du skal trykke på, gå helt ned og trykk på Continue knappen 7. Nå er du ferdig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 greit å kunne det ja tripod var løsningen fikk siden opp men opplegget er buggy får prøve phpnuke i stedet for post nuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå