johanf Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har akkurat installert Windows på min nye maskin og holder på å laster ned CS, men etter 12 timer har den bare nådd til 34 prosent! Det er jo helt på trynet! _ johanf Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er fordi serveren du henter fra har for mye trafikk (går da utifra at du har xDSL). Har du prøvd en annen server å hente fra? des,OUT! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 okay, nå har den nådd 51% ... Hvordan bytter jeg server? _ johanf Lenke til kommentar
^BuZZcuT^ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 mye bedre å laste ned steaminstall_cs.exe (379 mb), istedet for bare steam!! det er lixom "et par" som laster ned gjennom steam!! www.fileshack.com er et BRA alternativ til download!! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 jau, jeg skjønner at det kanskje hadde vært bedre å hente hele pakka fra en download-server, men nå får det gå som det går. Nå tror jeg jeg fatter hva Desdichado mente ... _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå