Tåka Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Ja nå har jeg spilt Renegade på forskjellige servere til dere som har spilt en del vilke server syntes dere er best uten den helvetes "LAGEN" (game pending og kjøretøyer som IKKE går dit dem skal) Har driti meg ut mye pga this!! Jeg syntes den US baserte er best lettere å joine og mindere "lag" i spillene! Og den Europeiske er det masse "lag" og mye vankeligere og joine og hoste a game!OG MASSE tysker som tror de "ruler" Men det kommer an på tiden på døgnet har jeg intrykk av. _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-06 01:20 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-06 01:23 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Helt enig!! Så jeg har begynt å bruke us sereveren mere litt pga det du sier og så med en gang de begynner å tape så forsvinner den ene etter den andre fra spillet og det syntes jeg ikke er så kult! Men de er jo kanskje vant til å tape i krig............ Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 USA serverne er mye mere stabile og MYE mindre lag, mange av de 24+ spiller gamene går helt uten lag, utrolig bra i forhold til mange europiske servere. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Hva kommer det av at US server har mindere "lag"?? Det er jo way more pouple in USA en i Europa? Og folka der er mere kule å spille sammen med de har "teamwork" som jeg savener en del på Europeiske servere men amerikanerne chatter høl å hode på deg men det er kult syntes jeg å ha litt komunikasjon mellom spillerne er ikke å forakte!! :grin: Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hvorfor? Hmm kanskje pågrunn av at Bredbåndsnettet deres er ca ti ganger raskere en det vi har? Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 ****, virker som WOL er nede Atter en gang.... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Jeg trodde Norge var Kongen når det gjalt "bredbånd" i verdens sammenheng men det ser ikke slik ut i dette tilfellet! _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-07 11:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå