Gå til innhold

Passord på minnekort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk ett tredjeparts file explorer som fExplrorer eller noe slikt, søk etter en fil som heter MMCSTORE, send denne til pcen din og åpne den med en text editor..

Da står passordet der klart som dagen. ;)

Nice,kjekt å vite om jeg kommer til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Bruk ett tredjeparts file explorer som fExplrorer eller noe slikt, søk etter en fil som heter MMCSTORE, send denne til pcen din og åpne den med en text editor..

Da står passordet der klart som dagen. ;)

Hei! kan du være mer presis hva jeg skal gå inn på og gjøre hva og hva? jeg har samma problem skjønner du, takk

Lenke til kommentar

Da står passordet der klart som dagen.  ;)

Hei! kan du være mer presis hva jeg skal gå inn på og gjøre hva og hva? jeg har samma problem skjønner du, takk

Kan vel ikke være mer presis enn hva jeg skrev ? :)

Skriv heller hva du ikke forstår så skal jeg prøve å forklare det litt bedre..

Lenke til kommentar

Da står passordet der klart som dagen.  ;)

Kan vel ikke være mer presis enn hva jeg skrev ? :)

Skriv heller hva du ikke forstår så skal jeg prøve å forklare det litt bedre..

beklager.. jeg forstod ikke helt hvordan man skulle gjøre det, kan du være så snill å forklare meg sånn trinnvis, jeg er litt grønn når det gjelder mobil. :yes:

Lenke til kommentar
Funka fint hos meg. Brukte SeleQ file explorer. Du er ikke så dum du, bergetun! ;)

@Dragon

Bra at jeg kunne hjelpe

Jeg kan nok ikke ta æren for å finne ut hvordan man finner passordet, det er det nok noen andre som har funnet ut av. Jeg bare leste det en eller annen plass for ett par mnder siden, men husker ikke hvor så jeg kan desverre ikke kreditere noen.

Lenke til kommentar
beklager.. jeg forstod ikke helt hvordan man skulle gjøre det, kan du være så snill å forklare meg sånn trinnvis, jeg er litt grønn når det gjelder mobil. :yes:

Okay ..

1. Installer ett fil program som feks SeleQ

2. Med dett programmet søker du etter filen MMCSTORE

(Det kan være flere filer så send alle du finner som begynner på MMCSTORE til maskinen din)

3. Send de du fant til maskinen din ved å velge Properties og Send (Ved hjelp av bluetooth eller IR)

4. Åpne filene i Notepad eller lignene.

Da skal passordet ditt stå der i en av filene.

Får du bare rubish opp så er det nok feil fil du har sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...