the_lo0nytick Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Mine kabinett vifter lianli-65 b usb bråker noe til forferdelig, hvordan fjerner jeg dem? Og kan dere gi meg link til nye vifter i lik størrelse bare STILLEGÅENDE? Helst på komplett eller datakjeden , kan også være en annen butikk som er i Trondheim? Ps:Jeg trenger virkelig og fjerne viftene de gir meg hodepine... Tusen hjertelig takk for alle svar!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=8412N2GMLE 3 av de vil nok gjøre jobben EDIT: er ikke sikker på festene til vifter i lian li, er det ikke skruer så vet jeg ikke om det er noen slags klips. Det vet nok noen andre her though Endret 1. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 De sitter med klips... jeg vil tro det bare er å klippe av disse, også feste de nye med skruer eller lignende Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 De sitter med noen runde klips om du ser på innsiden vil du se at det er en slags "pinne" i midten på disse, press den ut med et skruvjer og du kan bruke disse på nytt . Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Takk , Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå