Rocknes Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) _fjernet_ Endret 1. mai 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Vel.. Vet ikke om dette er et "reklamestunt" eller en reel test... Mangelen på punktum gjennom hele innlegget virker jo "litt" dumt... og blir på en måte useriøst og usammenhengende.. Om dette hadde vært et innlegg i en tråd hvor noen spurte om hosting-tips, ville det vært et ok innlegg, men synes det her virker litt suspekt og sleipt... Når det gjelder domene-registrering, så er jo forwarding og email noe du setter opp hos webhotel leverandøren, og det er bortkasta å betale ekstra for å få det hos en registrar... (en hver respektabel webhost har mail og DNS management... Trenger du å bruke domeneregistraren til det kan du like godt lete etter en ny webhost..) Og det er mange andre domene-registrarer, både norske og internasjonale, som har bedre priser enn registraren du "oppfordrer" til bruk av.. Ang hosting har jeg lite peiling på de webhotel leverandørene som er nevnt, men vet jeg foretrekker Cpanel fremfor H-Sphere, men Plesk 7 og ensim pro er igjen bedre enn Cpanel... (på vår server bruker Cpanel ALT for mye minne, noe som igjen går ut over kvaliteten på hosting..) Synes det mangler en bra sammenligning om din vurdering skal taes seriøst.. Og... mulig innlegget/tråden også strider mot retningslinjene All reklamering på forumet er forbudt, Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" vil medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Endret 1. mai 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Plutselig fikk jeg ikke lyst til å kjøpe tjenester av get-one.no... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dette virket jo ekstremt suspekt da... Var også _veldig_ vanskelig å skjønne hva du mente, da et ikke var ett eneste komma, eller punktum annet enn i adressene... Det at brukeren også bare har 1 innlegg viser kanskje at han/hun bare kommer inn for å reklamere for get-one.net, eller registerfly.com Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dessuten ville dette være en ULOVLIG reklame hvorsom helst. (Etter hva jeg har lært i økonomi, markedsføring og ledelse timene, med en som har vært i bransjen). Dette fordi det her reklameres med noe GRATIS som man må betale for. ...... dere får gratis email box og forwarding + 10mb gratis webhotel alt det for bare $9.99..... Dette er ulovlig markedsføring. Dessuten våger jeg meg å begi meg ut på at dette er en person som tjener på disse firmaene. Jeg har vel den senere tid lest mye bra om get-one, men alt dette er slettet nå, pga en person som leiker fjortis og prøver å reklamere. HAdde det kommet mer info og mer sammenligning så kunne jeg kanskje kjøpt det, dessuten som nevnt, dårlig skrevet. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Rocknes, 1 innlegg og du forventer at noen kjøper den dritten du serverer? Registerfly er bæsj, etter det jeg har erfart. Samme med leverandører av internett-tjenester som slenger drit om serverene til andre. Lavmål? Ja. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvis Rocknes er en fra get-one.no, har han isåfall ikke mye mellom ørene. Dette er veldig suspekt, og medfører stort sett ikke annet enn at de som vurderer å handle webhotell hos get-one.no heller går et annet sted. Punktom er en fin knapp og, forresten... Håper moddisene sjekker IP'en hans opp mot andre, mer "offisielle" brukernavn på forumet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Shezz... Èn ting er om du innrømmer at du har en tilknytning til det drittselskapet, en HELT annen ting er når du gir deg ut for å være "bruker" med god erfaring... Der bæsja du på leggen, gitt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Denne tråden er _alt_ for reklamepreget til at den får leve videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg