OleBrumHonning Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei Lurte litt på hvor jeg skulle plassere dette spørmålet, men fant ut at det passet best under denne rubrikken. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få til å spille av BIN og CUE filer slik at jeg kan se filmen som er brent på cd`en. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Bin og cue, er image filer av en cd... du kan ikke spille dem direkte av. Prøv å gå på brenne programmet ditt, velg deretter burn from image og så velger du cue eller bin filen.... så brenner du.... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 alex503 - Du har ikke hørt om Daemon tools tydeligvis... Bare velg cue filen i det programmet så kan du kjøre installasjonen rett fra harddisk. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Bruker nero ekspress eller startsmart. Versjonen er på norsk og det første valget jeg kommer til er å "legge til". Ut i fra du skriver skal jeg først velge hvordan de skal brennes. Kan du gi meg en rettledning Takk Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 hvor kan jeg laste ned dameon tools? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har hørt om daemon tools før jo... Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Har tatt ned programmet, men har aldri brukt det før. Hvordan går jeg fram for å løse problemet mitt? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Du kan bruke VideoLAN Client. Den spiller av video direkte ifra CUE/BIN & ISO filer! Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Takk for tipset om videolan, får til å spille av filene. Men det er kun en grå skjerm som vises med lyd og ikke noe bilde. Er det noen cosecer jeg mangler? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Når du har innstalert daemon tools, vil du få et lite rødt ikon nedi høyre hjørne, høyreklikk på dette,velg deretter virtual dvd\cdrom, så trykker du på device 0, også mount image. Finn frem cue filen og klikk på den... Så går du på min datamaskin og åpner den nye cdromen du har fått. Får å finne ut hvilken codec du trenger, kan du laste ned et program som heter Gspot, der åpner du bare filen og du vil se hva codecen heter... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det meste er nå egentlig svart på og problemet er sikkert løst, men det stopper ikke meg i å si et par ting ; Du kan også bruker CloneCD, eller min favoritt Fantom CD her ikke noen link for øyeblikket, men det er bare å søke på google e.l. så kommer det med en gang! Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 takk alex503, får til å se filmen. Spent om jeg får til å brenne den Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvordan åpner du BIN og CUE filer på spill? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvordan åpner du BIN og CUE filer på spill? Og der stengte vi denne tråden. Kan du ikke mounte et image har du heller ikke laget det, og da tviler jeg sterkt på at det inneholder noe lovlig. Å gå direkte ut og spørre om hvordan man åpner et spill i bin/cue format blir for dumt. Sett deg ned og les retningslinjene en gang til. Pris deg lykkelig for at jeg ikke gir deg en advarsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg