Kingy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 personlig så synest jeg logoen er HÅPLØS, den ser jo så uproff ut. vet ikke helt hva poenget er med en sylslank sølvfarget skjermkant hvis den blir brutt av et fargespekket fugle logo. det virker liksom litt dempende på stilen. hva synest dere? er det ikke bedre å gjøre det som samsung/fujitsu-siemens og en god del andre: skrive navnet og la det være med det.? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg vil nå heller si at det er bra at Viewsonic "tørr" å stikke seg ut av mengden. Uansett så er ikke akkurat logoen det som avgjør hvilken skjerm jeg kjøper. Det er vel strengt talt ikke noe å henge seg opp i, er det vel ? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Nå som du verken har link eller bilde av en ViewSonic logo så kan jeg ikke uttale meg om den, men jeg synes at en skjerm bør være så "ren" som mulig. Pga. utseende og fokus når man spiller. Jeg synes klistremerker rundt en skjerm (ikke Post-It) ser stygt ut og det fjerner konsentrasjons-evnen når man spill. I alle fall min konsetrasjons evne. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 her er den største varianten ... er ikke så ille synest jeg. http://www.buildorbuy.org/themes/800/viewsonic.jpg De bruker vel bare teksten frempå skjermene deres, ikke sant? Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 nei, de gjør ikke det , hele fugleflokken sitter godt oppe til venstre side av skjermen, ihvertfall på de tre "koblede" skjermene på jobben hos meg. de er 21 tommers. kanskje logoen ikke finnes på de mindre skjermene deres? og ja de bruker tekst også... midt på bunnen av skjermen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) burde ikke dette heller postes i bilde forumet? Det har vel ikke direkte noe med skjermer å gjøre... Endret 1. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Den gjør vel det samme som "matchline" logoen til Philips gjør, får produktet til å se billig ut. Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 nei, de gjør ikke det , hele fugleflokken sitter godt oppe til venstre side av skjermen, ihvertfall på de tre "koblede" skjermene på jobben hos meg. de er 21 tommers. kanskje logoen ikke finnes på de mindre skjermene deres? og ja de bruker tekst også... midt på bunnen av skjermen. Fugleflokken sitter på min 19" også, uten at jeg har latt meg distraktere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Må si meg uenig der. Et produkt skal være lett gjennkjennelig, noe viewsonic med sin logo greier. Desuten er den ikke så ille, se her : http://www.hw.no/art.php?artikkelid=7052 Lenke til kommentar
defzx Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Nei herregud, dere har jo ikke peiling. Den logoen er jo dødsfin. Den trekker da mye mer kunder en alle andre logoer på skjerm markedet. Bare det med å ha med fugler trekker jo enormt. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Se på hardware.no sinn logo, det kan jo ikke en gang sammenlignes. Vill anbefale nytt design på den, eventuelt noe med natur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå