Thorvald Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Så det var en post om dette fra før men klarer ikke og la være. North bridge viften min knelte på mitt abit NF7, Gjorde som den andre posten sa og skrev mail til komplett. Fikk svar kl 11.49 på torsdag, Viften lå i postkassen min Fredags morgen (sandefjord-karmøy på under 24 timer) Dette er all honør til komplett (og forsåvidt posten). P.S Når dere skriver til komplett om slike ting så tror eg det er viktig med alt info. Hvilket ordrenr komer varen fra, kundenr og beskrive problemet godt. Endret 1. mai 2004 av Thorvald Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Bra det ordnet seg God problem beskrivelse er jo essensiell. Det førte til at da mitt hovedkort gav opp for ca 1 år siden, så hadde de sendt nytt til meg før jeg hadde postet feilvaren til dem, det var en kjent feil så de tvilte ikke og ba meg sende det tilbake. Alt tok bare 3-4 dager, meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå