ballemann Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har et lite problem her. Kjøpte meg en MuVo for ikke så lange siden, nå, når jeg skulle slå den på ville den ikke la seg skru på Men jeg kan se den som ekstern harddisk i "min datamaskin" men når jeg skal ta bort sanger som aksisteren inne på den fra før, kommer denne meldingen opp Noen som gidder å ta en titt på dette, eller må jeg rett og slett bare levere den inn? mvh Ballemann Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er noe som heter media recovery på den der du holder inne power knappen mens du plugger den i pc-en og holder knappen i 10 sek. Men mange har hatt det samme problemet før deg på muvoen, hvis det er den orginale muvoen det er snakk om. Ikke muvo2, nx, tx osv. Du får sikkert mer hjelp på muvo forumet . søk etter mediarecovery der. Du finner forumet her Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Har du ikke gjort det anbefaler jeg å oppgradere til nyeste drivere og firmware. Hadde masse problemer med min muvo, men etter en del nye drivere så hjalp det på. Men synes Creative ga ut et halvferdig produkt med masse feil når den kom. Endret 1. mai 2004 av Xpi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå