fleur Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 når den kommer til 33% stopper den bare installasjonen og hopper ut i setup menyen. Dette er en ganske ny original cd. Har prøvd med en annen cd-rom, men det samme skjer der. Har nettopp fått nytt hovedkort, minne og cpu og har formatert. Før funka det helt fint. Noen som vet hvorfor den stopper? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Dene eneste rimelige forklaringen er ripe i platen. Husker når jeg hadde kjøpt metal gear solid 2 til min ps2, den gikk i gulvet første dagen og det ble en rar type hakk i platen som laseren hadde fororsaket, kan dette ha skjedd med deg? Tro nok at ps2 og pc laser i en cd-rom er temmelig like. Hvis dette har skjedd er det lite håp for denne platen sorry. Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Mener å huske at jeg hadde det samme problemt i c&c Renegade som jeg fikk has på ved å installere spillet på nytt optil flere ganger helt til det lyktes, men om det er samme problemet tør jeg ikke påstå . CDen er nok herpa ja. Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det kann hende att pcen din er for ny og spillet for GAMMALT! sorry sånn er det bare Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Age of Empires kan ikke være for gammelt til noen pc det spillet ruler jo. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det kann hende att pcen din er for ny og spillet for GAMMALT! sorry sånn er det bare Dette er vel YTTERST tvilsomt. Hvis det var slik, ville ikke installasjonen stoppet på 33%. Prøv å lage en ISO av CD'n med WinISO, og installer det på den måten. Det har funket for meg på vriene CD'er. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) er det noen riper, gå over den med tannkrem og vann, og sjekk regedit om AOE setup har lagt igjen noe "hærk". Da KAN windows bare gå ut ifra at setupen klikker på 33%. Hadde samme problemet med The sims, og etter mange tannkremtuber og reinnstallasjoner slettet eg noen "keys" i reg. Da funket det! edit: må bare nevne at dette var med 98 Endret 10. mai 2004 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Tannkrem, funker det på riper i cd-er ?? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 jepp, det "sliper" jo vekk ripene. Bare husk å gjør det rundt og rundt fra midten og utover. Men ripekremen fra clas ohlson funker utrolig bra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå