Gå til innhold

P4P800 SE, P4E 3.0, Twinmos 3200 Dual Pack

Anbefalte innlegg

go kveld, eg ska kjøpe meg en ny data.. da eg lika å gjere på en data e å spele spel, so da e vell en spele pc.. :) eg har bygd denne på komplett men lurer på om det er ett godt kjøp???

Hovudkort: Asus P4P800 SE Hovedkort for S478/800mhz I865PE,Dual DDR,SATA,LYD,ATA100, GbLAN

CPU: Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 1MB cache, Prescott

Tower: Chenbro Gaming Box Black/Silver 350W ATX12V SPI PSU, with PFC, PC61166

Minne: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

Harddisk: Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB IDE ATA/133 8MB cache 7200RPM

Skjerm: Hansol 19" CRT 920P TCO-99 Skjerm

Skjermkort: PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail

CD-brennar: LG CD-brenner IDE 52x/32x/52x/16x Combo Bulk, Sort

Diskettstasjon: Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern

Tastatur: Logitech Internet Navigator Keyboard SE (Norsk Versjon), PS/2 og USB, Retail

Mus: Logitech OEM Wheel Mouse Optical Pro USB&PS-2, Bulk

Pris: 12829.95

tilbake melding plz!!! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CPUen! Ikke Prescott, ikke før Socket T ihvertfall. Den er varm og yter ikke noe bedre enn Northwood. Ville kjøpt Northwood 2.8 eller 3.0. Ellers ser det ok ut, man får uansett ikke et Nvidia 6800 til 2000,- som Radeon 9800 Pro koster nå.

Lenke til kommentar
CPUen! Ikke Prescott, ikke før Socket T ihvertfall. Den er varm og yter ikke noe bedre enn Northwood. Ville kjøpt Northwood 2.8 eller 3.0. Ellers ser det ok ut, man får uansett ikke et Nvidia 6800 til 2000,- som Radeon 9800 Pro koster nå.

okaj.. men eg har vurdert å kjøpe dual, to CPUa på 2.4.. kosta jo meir men da e jo bra..

Lenke til kommentar

Du vil nok ikke få bruk for dual. Hovedkortene og chipsetene er vel heller ikke i toppklasse? (gjetning fra min side, ikke drep meg om jeg tar feil) Så har vi jo også prisen da. Ville heller gått for single jeg, og klokket litt...

Lenke til kommentar
Du vil nok ikke få bruk for dual. Hovedkortene og chipsetene er vel heller ikke i toppklasse? (gjetning fra min side, ikke drep meg om jeg tar feil) Så har vi jo også prisen da. Ville heller gått for single jeg, og klokket litt...

ja.. dual har nokk bere vert nåke eg har tenkt på.. har bestemt meg får å kjøpe en 3.0 eller 3.2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...