scoot Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Kanskje jobb sammenheng?Man får den vel neppe som vanlig yep, tru`kke det jeg heller! Lenke til kommentar
beh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er ikke uvanlig at de som jobber i Sony-Ericsson eller f.eks. utvikler programvare (Molna) får telefoner som ikke er ferdige langt før de er i butikken. Telefonene må jo testes og programmer til telefonen må jo være påbegynt før telefonen kommer i hånden din, ellers finnes det jo inget spennede å bruke telefonen til da. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 k700 ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuler som f*** jeg b\sikler når jeg ser k700 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 k700 ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuler som f*** jeg b\sikler når jeg ser k700 ur not the only one doing that Lenke til kommentar
Habla Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er ikke uvanlig at de som jobber i Sony-Ericsson eller f.eks. utvikler programvare (Molna) får telefoner som ikke er ferdige langt før de er i butikken. Riktig Det var det som var mitt tilfelle. merket tekst Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Det er ikke uvanlig at de som jobber i Sony-Ericsson eller f.eks. utvikler programvare (Molna) får telefoner som ikke er ferdige langt før de er i butikken. Riktig Det var det som var mitt tilfelle. merket tekst Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 mpx sine datoer er jo alltid en måned eller to måneder galt men for håpe de har riktig denne gangen Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lurer på når S700 kommer i butikken,den ser mye fetere ut.256K farger i displayet osv....... Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lurer på når S700 kommer i butikken,den ser mye fetere ut.256K farger i displayet osv....... den kommer i kvartal 4, i år. nærmere bestem oktober, november eller desember. Den har forresten 262k farger, men forskjellen er ikke særlig stor uansett.. men, dette er da omtrent så off-topic som det kan bli Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) mææn jeg sikler på den ... perfekte tlf for meg...liten og snerten, aluminium, GOD skjerm, radio, greit kamera for å være mob, greit med minne, osv osv...smooth btw mpx har bekreftet levering 18.06 dvs siste dag på skolen!! wee endelig ferdig med vgs:D:D Endret 2. mai 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Habla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Det er ikke uvanlig at de som jobber i Sony-Ericsson eller f.eks. utvikler programvare (Molna) får telefoner som ikke er ferdige langt før de er i butikken. Riktig Det var det som var mitt tilfelle. merket tekst Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ Nei, jeg jobber ikke der..... edit: Glemte en r.... Endret 3. mai 2004 av Habla Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ Nei, jeg jobbe ikke der..... Han jobber ikke der, men noen i hans familie jobber der Lenke til kommentar
Habla Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ Nei, jeg jobbe ikke der..... Han jobber ikke der, men noen i hans familie jobber der Hvorfor tror du det?? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvem i huleste har fått tak i denne telefonen alt nå? Vel.... Hvis du er Sony Ericsson Select developer partner så ordner det seg! Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ Nei, jeg jobbe ikke der..... Han jobber ikke der, men noen i hans familie jobber der Hvorfor tror du det?? Basert på noen av postene du har skrevet her og på Esato. Du skrev jo tidligere at du testet den i familiemiddag, og hvis ikke selskapet hadde besøk av venner av familien så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå