SuperJo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei ! Vet ikke om dere har nevnt det allerede, men en fyr har lagt ut en ganske fyldig test av k700 her : http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=358003 Kan være verdt en titt, det sikkert fler enn meg som gleder seg på den Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei ! Vet ikke om dere har nevnt det allerede, men en fyr har lagt ut en ganske fyldig test av k700 her : http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=358003 Kan være verdt en titt, det sikkert fler enn meg som gleder seg på den Leste den for noen timer tilbake, drit bra test Lenke til kommentar
Habla Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Yepp.....den er rå. Blir spennende å prøve den med oppdatert software. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Veldig bra test av K700,fikk nesten lyst til å kjøpe den Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Yepp.....den er rå.Blir spennende å prøve den med oppdatert software. Bildekvalitet, skjerm og meny så jo bra ut.. for ikke og glemme joysticken.. MEn hvor fikk du testet telefonen habla? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Yepp.....den er rå.Blir spennende å prøve den med oppdatert software. Bildekvalitet, skjerm og meny så jo bra ut.. for ikke og glemme joysticken.. MEn hvor fikk du testet telefonen habla? hvor har han skrevet at han har prøvet den? uansett mange steder man kan ha prøvd den, bl.a. CeBit. edit: leste nettopp at habla hadde skrevet det i en annen tråd. Endret 1. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Yepp.....den er rå.Blir spennende å prøve den med oppdatert software. Bildekvalitet, skjerm og meny så jo bra ut.. for ikke og glemme joysticken.. MEn hvor fikk du testet telefonen habla? hvor har han skrevet at han har prøvet den? uansett mange steder man kan ha prøvd den, bl.a. CeBit. edit: leste nettopp at habla hadde skrevet det i en annen tråd. .. JEg vil bare vite hvor ! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Ganske bra trest! sinnsykt mangen bilder av den! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg må si at jo fler bilder jeg ser av denne telefonen desto mer får jeg lyst på denne Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Når kommer den til Norge? Bekreftet 18.06 på MPX! Lenke til kommentar
jonassi Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det blir jo sikkert utsatt....sånn typisk alle nettbutikker...vel ikke alle da Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Hmmm... lurer på hvor mange ganger folk har spurt om når den kommer jeg ? og på hvor mange like svar de har fått ? Er det virkelig så kjipt å grave litt i andre tråder ? Anyway.. Her er en test til, den er på tysk men videoene har også jeg utbytte av : http://www.p800.info/index.php?s=52 Lenke til kommentar
Habla Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Yepp.....den er rå.Blir spennende å prøve den med oppdatert software. Bildekvalitet, skjerm og meny så jo bra ut.. for ikke og glemme joysticken.. MEn hvor fikk du testet telefonen habla? hvor har han skrevet at han har prøvet den? uansett mange steder man kan ha prøvd den, bl.a. CeBit. edit: leste nettopp at habla hadde skrevet det i en annen tråd. .. JEg vil bare vite hvor ! Jeg testet den på et middagsselskap. Prøvde å ikke være for nerd, så jeg fikk ikke sett nok på den. Var ikke helt edru heller Bladde gjennom endel menyer, sikla litt på den, befølte og stirret lenge på den. Det blir nok min andre telefon, når p900 blir unødvendig å bringe med seg..... f.eks på en bytur. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 k700 ruuuuuuuuuler, og det var kule bilder av k700. For bare håpe at den kommer i sommeren Lenke til kommentar
Habla Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 k700 ruuuuuuuuuler, og det var kule bilder av k700. For bare håpe at den kommer i sommeren Den kommer til sommeren...garantert. Hvis ikke skal du få en av meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 k700 ruuuuuuuuuler, og det var kule bilder av k700. For bare håpe at den kommer i sommeren Den kommer til sommeren...garantert. Hvis ikke skal du få en av meg. Hvem i huleste har fått tak i denne telefonen alt nå? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 k700 ruuuuuuuuuler, og det var kule bilder av k700. For bare håpe at den kommer i sommeren Den kommer til sommeren...garantert. Hvis ikke skal du få en av meg. Hvem i huleste har fått tak i denne telefonen alt nå? Hvem i huleste sier det?? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 k700 ruuuuuuuuuler, og det var kule bilder av k700. For bare håpe at den kommer i sommeren Den kommer til sommeren...garantert. Hvis ikke skal du få en av meg. Hvem i huleste har fått tak i denne telefonen alt nå? Hvem i huleste sier det?? Jeg testet den på et middagsselskap. Prøvde å ikke være for nerd, så jeg fikk ikke sett nok på den. Var ikke helt edru heller Bladde gjennom endel menyer, sikla litt på den, befølte og stirret lenge på den. Det blir nok min andre telefon, når p900 blir unødvendig å bringe med seg..... f.eks på en bytur. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kanskje jobb sammenheng? Man får den vel neppe som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå