Marvil Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 *sette seg bak larven* Ta det fra en tidligere WYSIWYG-bruker; Lær deg HTML og CSS, det er verdt det. Det er mye morsommere og man lærer mye mer.. Dessuten blir siden kompatibel med flere bowsere, noe som gjør at brukergruppen din øker. Se på det som en snekker/entrepenør. Man bygger et hus, men om man bruker en WYSIWYG-enhet til å bygge huset, men det er bare dem som er under 1.88cm høy, og ikke veier mer enn 80kg som kommer innenfor. Klart at majoriteten vil da komme seg inn, men man utelater en del av befolkningen, noe som blir negativt.. Om da huset skal brukes som butikk, eller annet servicerettet engasjement, så vil man miste kunder, noe som igjen resulterer i tapte inntekter.. Neste gang noen spør hva jeg driver med på fritiden skal jeg si; "Jeg bygger ut Internet" Lenke til kommentar
above Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Hvordan kan jeg lære meg html osv da og hvor kan jeg lage selve siden i? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 HTML lærer man på http://www.w3schools.com Siden skriver man i Notepad eller annet passende program... PS: Anbefaler deg å lære deg CSS også... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det finnes mange plasser man kan lære seg HTML.. Her for eksempel.. Du kan bruke Notepad til å lage siden, men jeg vil anbefale et program som highlighter koden din, da blir det hele mer oversiktlig og mye lettere å ha med å gjøre, syns nå jeg.. Lenke til kommentar
above Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Det finnes mange plasser man kan lære seg HTML.. Her for eksempel.. Du kan bruke Notepad til å lage siden, men jeg vil anbefale et program som highlighter koden din, da blir det hele mer oversiktlig og mye lettere å ha med å gjøre, syns nå jeg.. Hvilket program er dette da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det finnes mange plasser man kan lære seg HTML.. Her for eksempel.. Du kan bruke Notepad til å lage siden, men jeg vil anbefale et program som highlighter koden din, da blir det hele mer oversiktlig og mye lettere å ha med å gjøre, syns nå jeg.. Hvilket program er dette da? Selv bruker jeg EditPlus. Det kommer som trialversjon i 30 dager, så må du betale.. Men det finnes gratisprogrammer som gjør jobben mer enn godt nok også.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hmm, man tremer vel ikke FTP hvis man bruker Freewebs... tror jeg.. Der mener jeg å hsuke at de har en uploader, og det er ikke pop-ups, og servern er raskere enn home.no sin Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Freewebs er ubrukelig til og med for amatører. Endret 1. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 javel.. og hvorfor det?? (bare et uskyldig lite spørsmål) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) javel.. og hvorfor det??(bare et uskyldig lite spørsmål) Fordi det er så møkka tregt, så jævli møkka tregt! Edit: ubrukelig tregt Endret 2. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå