Gå til innhold

Et par ting jeg trenger hjelp til ...

Anbefalte innlegg

1. Når jeg kikker på noen bilder etc. legger dise seg inn slik at jeg kan velge de som bekgrunn under "skrivebord". Hvordan blir jeg kvitt disse? Irriterende med 2000 bilder å bla gjennom for å finne en grei bakgrunn.

2. Infoen i venstre marg i vinduene vises ikke lengre (eks. hdd plass ledig etc. når jeg trykker på HDD) ... hvordan kan det ha seg og hvordan får jeg det tilbake?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Når jeg kikker på noen bilder etc. legger dise seg inn slik at jeg kan velge de som bekgrunn under "skrivebord". Hvordan blir jeg kvitt disse? Irriterende med 2000 bilder å bla gjennom for å finne en grei bakgrunn.

Litt usikker på hva du mener her. Er det miniatyrbilder (thumbnails) du er ute etter? Dersom det er det så bare høyreklikk i mappen og velg Vis -> Miniatyrbilder. Da får du også en kjekk liten funksjon. Dersom du da høyreklikker på et miniatyrbilder, så får du opp et nytt valg; Sett som bakgrunnsbilde. Og da slipper du å åpne bildene dersom du vil ha den som bakgrunn ;)

Lenke til kommentar
Det dsom skjer er a ALLE bilder jeg redigererm, scanner, lagrer etc. blir tilgjenngelige som bakgrunnsbilde..... du kan jo tenke hvor mange det blir i den fordømte lista. (Under: Egenskaper for skjerm -> Skrivebord -> Bakgrunn)

Det er bare å legge de i en egen mappe i Mine Dokumenter enn i en egen i Mine Bilder. Alle bildene som ligger i Mine Bilder blir automatisk lagt inn i bakgrunn valgene..

Lenke til kommentar
Funket det .. men det burde være mulig å disble denne funksjonen.

Synes liksom det er greit å ha mine bilder under "mine bilder"

Fant en annen tråd om problemet:

http://help.lockergnome.com/index.php?act=...forumMyPictures

EDIT: Den metoden som jeg skrev her tidligere er ikke rett. Følg heller den tråden som er linket til over. Tror den gir deg noen svar..

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...