Spragleknas Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Pokker! Gi jo ut mer enn jeg får inn med orginalen. Prøvede ABC .... ble tull med brannmuren der ... (ZA) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har vært diskutert rimelig mange ganger dette. Min personlige favoritt er shareaza eller BitSpirit Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Ja.. prøvde den... virket bra. Spurte først, lette eterpå ... sorry! Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) bit torrent er bra. så går du inn på [Fjernet av moderator] så finner du masse rart. du kan laste ned film og spill og programmer og musikk ##Bruker advart for å linke til piratnettsted## Endret 1. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg bruker: http://azureus.sourceforge.net/ og: http://bittornado.com/ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Bruker Shareaza. Med litt tweaking blir den veldig rask. Kjekt med Edonkey og Gnutella i tillegg. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Bruker Shareaza. Med litt tweaking blir den veldig rask. Kjekt med Edonkey og Gnutella i tillegg. kan du si meg hva du endret på? Synes standar instillingene er greie nokk. Hvis du har noen "forbedringer" så jeg ikke har testet så kom med dem Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hmm ikke bra advart og greier. uansett så fikk jeg hjelp til det jeg trengt im outta here Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg bruker ABC, fungerer helt fint sammen med ZoneAlarm her. Veldig fornøyd med det, har det man trenger og tar ikke mye ressurser. Anbefalles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå